Follow Viruspadu

Thursday, July 24, 2008

pulih sudah

haaaaa... dah pulih la bekas rumah lama saya dulu ni, igt tak dulu kene himpap pokok beso masa ujan lebat tu, abis atap dia ranap, sekarang sudah pulih, lg cantik dari dulu


depa bgtau saya, lepas depa repair segala atap bagai, siap cat lagi dalam, tukar segala2nya, pehhhhhhhhh untung la sape yang dapat duduk sini lepas ni, segala2nya baru oooooooo

terima kasih kuaters yang telah memberi jasa kepada saya sekeluarga selama setahun, byk jasanya :p walaupun rumah ni penuh dengan misteri nusantara, kenangan manis, pahit, mcm2 lah

~ anak buah saya cakap, rumah ni mcm rumah hantu, sebab keliling utan hahahah sabo je lah

kenangan kenangan

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

4 komen[s]:

honeysour said... [Reply to Comments]

be da first commentar...
yeyeah...

cantiknyer kuarters ni...
macam umah sendiri plak...
ni kat maner ek...

laloque said... [Reply to Comments]

kuarters yg sempat menyaksikan kelahiran an-nisa

Farahanna said... [Reply to Comments]

~updated blog~

bkaklah blog farah...
huhu...
=p

ArELeEz said... [Reply to Comments]

cam umah antu xpe. jgn mmg tul2 ade antu sudah! isk2.. serammmmmmm, sehhh!!!







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^