Follow Viruspadu

Monday, July 14, 2008

putih yang menarik perhatian

ha nampak tak kat belakang tu


yang warna putih tu lah...


40% off okey... adoiiiii geram jer


yang pink ni pun cantik...

oh tidakkkkkkkkkkkkkkkk...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

6 komen[s]:

laloque said... [Reply to Comments]

cam spy lak... amik pic beg guess sorok2

Being Normal said... [Reply to Comments]

memang cantik...rembatler satu, jgn lupe criter tau

AzuraloveNizam said... [Reply to Comments]

VP..dipersilakan untuk merembat..sebelom sale abis..tips untuk memujuk suami..katakan ianya handbag utk hari raya..

en.laloque..sila siapkan duit anda..muahahahhaha..

ArELeEz said... [Reply to Comments]

PURPLE xde ker? ; )

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

cpt rembat y pink tuh....

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

ni guees kt ne kak?? cm cun je y sale tuh...aritu kt sumway x de plaks y cun2..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^