Follow Viruspadu

Monday, July 28, 2008

tak jadi la plak

opsss... tgk muka dia dulu yer, ni tgh makan mamee ni huhuhuh


en.laloque dari minggu lepas dah ngajak saya gi pameran ni


dia kata, dah bertahun dia teringin nak pegi, so tahun ni, dia kata apa jadi pun dia nak nak jugak tgk, so saya mmg takde hal punya, anytime boleh,

dia cakap lg, laman dia lawa2, pokok2 dia lawa2, sebelum sampai kat sini, bukan main mulut dia pokpek pokpek cite pasal keBEStan festival ni, mak dgr ajer la nyah


dah betul2 depan pintu dah ni, ya ampun mencari parking plak takde, hampes sungguh la


kona sana takde kona sini takde, bapak jauh punya parking pun takde kosong, giler ramai orang, dengan panas teriknya cuaca masa tu huh, apa lah dia wat festival kat sini, dah tahu susah parking, buat la kat putrajaya ke kan, kepada penganjur, sila ambil perhatian ttg perkara ni :p, chewah pepandai lak saya ni kan

en.laloque mcm serba salah jer lepas tu, nak carik parking lagi bapak bapak jauh, kang tak larat jalan pulak, sian kat anak bini yang lemah gemalai plak, so sudahnya dia kata

"takpelah, lenkali jer lah" dengan muka sayu :(

alolololo sedihnya haiiii, sebab dia mmg teringin sgt nak pegi kan, so saya pujuk la, sok pagi2 kita datang balik, biasanya pagi2 parking byk kosong lg kan :p

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

4 komen[s]:

rasp said... [Reply to Comments]

uiks...jadi ke tak pegi ni..i pun teringin nak pi tau..last2 tak dpt gi sbb parking laaaa...uwaaa... mmg hampagas tul!

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

member akak kata...tahun ni kurang best...tahun lepas lagi best....

ratna said... [Reply to Comments]

kami mmg selalu pegi ke laman ni. tp tahun ni kami tak pegi sbb nanti saya tak larat nak jalan.

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

xper mmah, cuba pujuk bwk gi sungai buloh .. situ byk nursery and landscape nyer kedia.. misti terubat jugak hati en laloque tu..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^