Follow Viruspadu

Tuesday, July 01, 2008

yes i like

saya saje la amik gambar pelamin ni, mana tahu uols nak wat contoh pelamin ke kan, kot la nak wat pelamin sendiri masa kawen nanti ker, eceh, yang penting untuk kenduri kali ni, semua serba purple okey... purple mata itam putih ku ini awwww


tp yang paling menarik perhatian saya adalah... jeng jeng jeng

ini haaaa


lagi


dan lagi



dan ini cenderahati dia, dapat sudu garfu kecik perhiasan tu


adik besfen en.laloque ni, paling bongsu dalam keluarga, so harus la kenduri yang kali ni paling tiptop kan, sebab last kan...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

10 komen[s]:

HAPPYIRFA said... [Reply to Comments]

salam vp..
jumaat ari tu aku gi nilai 3.saja masuk kedai kk deco tu.tengok pinggan mangkuk macam tu..teringat kat awak tau.sbb awak suka benda buat koleksi kan

rillys said... [Reply to Comments]

i like purple!
hehe..sori menyibuk ;)
have a nice day ahead

*_*

pearlEJ said... [Reply to Comments]

perghhhh.. tgk gambar tu pun leh tau mmg tip top kenduri nehh...

nads said... [Reply to Comments]

wah...
cantik la pelamin dia...
very da purple...
nad dah apdet blog...
mailah jenguk...

darling8tabby said... [Reply to Comments]

waaa..cantik sekalis...akak pun cam dah suka vintage ni

antalya said... [Reply to Comments]

cantiknye pelamin tu. bleh wat contoh for my wedding ni. coz mmg plan theme kaler purple pon. thanx ye

zie said... [Reply to Comments]

cantik la vintage nie....

dah berangan dah nie...hu hu hu...

*SiRibenMerah said... [Reply to Comments]

akak...
sweet la..
tetiba kuar mentol lak kt kepala neh..
ahahaha..
cam dpt idea baru je nehhh =P

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

wahhhhhh beshnye kenduri adik doel ni kan... rugi akak tak pegi ari tu :D

Mrs.Sheikh said... [Reply to Comments]

aku suka sebab purple.....







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^