Follow Viruspadu

Saturday, August 30, 2008

agak2 sikitttttttt

agak2 la kan

kot yer pun nak carik gambar2 itu kan... adoiiiiiiiiiiiiyaiiiiii

mcm2 hal la kan... :D

~ adoi ada yang tak paham ek???? sila tgk jadual tu betul2 yo... kalau tak paham jugak, lu pikirrrrrr la sendiri!!!

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

3 komen[s]:

laloque said... [Reply to Comments]

aper benda nie... xpaham

AKO said... [Reply to Comments]

hahhaaha.... aiyak.. en laloque, kasi tgk butul2 arr hehhe :p

~ilyanie_usyuk~ said... [Reply to Comments]

hik3...

wat2 x paham konon...

agak2 la nk search pon kan..
adeyh!







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^