Follow Viruspadu

Monday, August 25, 2008

bakat terpendam

mulanya saya tgk masa budak2 dok bukak2 hadiah tu, giler tak xcited ngan hadiah saya

yelahkan, hadiah saya cokia jer,

budak2 suka la bg permainan kereta senapang robot bagai tu kan

tp saya pulak bg buku ngan batik gitu, hadiah saya depa bukak, tolak tepi jer

sob sob sob...

hikssssssssss....takde makna nak sedih2 nya, ahaksssss... pedulikkkk la suka ke tidak :p, janji saya paksa dia suka gak ahaks

tp tgk2 si nabil anak kakcik yang xcited, dia mcm minat pulak, jam2 tu jugak dia kaler... cantik pulakkkkkkkkk sy tgk


cantik kan... bagus la ko nabil

teringat dulu, ko lah yang paleh lasakkkkkk... tak sangka ko minat menda2 mcm ni kan, so suprised!

"makndak, kat mana nak jemur batik ni"

alahaiiiiiiiii so sweet

~ budak lasak maknanya budak bijak kannnnnnnnn

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

6 komen[s]:

diamond ring said... [Reply to Comments]

yer ar lawa... tol ain setuju... dak lasak besanyer bijak.. hiks

Ada Ayrissa said... [Reply to Comments]

CANTEK !!! ADER TALENT JD PELUKIS...

lindosh said... [Reply to Comments]

ha'a lawa la.. kalo sy pon tak cantek kalernye adehhh

peej said... [Reply to Comments]

mmg lawa la die color..
mcm expert..
pija bab2 color nih fail..
ke mmg senang nak color batik tuh??

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

cun gilerr kak....bebakat sungguh dak ni...

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

shanteksss batik tu... bagus dak kretip cengginikan...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^