Follow Viruspadu

Saturday, August 02, 2008

batal air semayang

part nikah dah setel kan

so lepas tu, weols sume gi kat rumah pengantin, utk upacara batal air semayang plak


merpati dua sejoli

ada sorg budak nak buli nisa, harris siap cakap
"oiiiii jgn kacau, ni adik aku"

wahhhhh kelakar okey, very the abang2 kan, terharu lak rasa, suka sgt sy tgk

the tangga yang very the fear factor huhuhuhuh

cantik jer dia balut2 tangga ni :p

pengantin perempuan aka biras baru saya

biras saya ni ustazah tau, sila kagum yer

yer... salam jgn tak salam



@ pelamin


test power pelamin ihihihih, padahal sanding2nya ahad nnt


bersama mertua dan mertua

adoi ponek den upload gambo, ado lg okey, sila muntah ijo skrg bluwekkkkkkk

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

1 komen[s]:

m@m@ m1mi3 said... [Reply to Comments]

amboi bodyguard si nisa.... ala2 macho gitu...

apsal tak try skali plamin ngan incik laloque?







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^