Follow Viruspadu

Friday, August 29, 2008

cepat mengaku!

cheh... mcm paksa mengaku lak roman eh ... hiks

sape ilang duit???? ini kat opis saya ni uolssssssssss

itu duit betul okey, sila jgn giler hahaha, RM51 tuuuuuuu... kepada empunya wang! sila kolek duit ini di kaunter polis berdekatan :p

sapaaaaaaa la punya duit ni, rilex lak tu, tak perasan duit ilang

konfem yang ilang duit ni orang kaya... huhuhuh... dan konfem jugak orang yang jumpa duit ni sgt berhati mulia, saya percaya, kalau yang jumpa duit ni adalah seorang yang "berkapla jingga" konfem dah kena sebat dah nihhh

eh apsal bukan saya yang jumpa duit ni ek

ahhhhhhhh rugi2 hahahahaha... (ada gak berniat buruk tu :p)

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

3 komen[s]:

no need to reveal said... [Reply to Comments]

wang pencarian lagi tu ha...hehehe..kelako la pulak...whiteboard kat mana tu

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

manyak magut la itu manusia.. ini baru bersih cekap amanah kan....

kecik13 said... [Reply to Comments]

vp...
nape ade duster tu....aiseh...name kat duster tu mcm.........







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^