Follow Viruspadu

Friday, August 08, 2008

gambar lama

lagi gambar kenangan

erieq, bonda, zack-u (dukung), saya, ceera

masa ni raya tahun bila ntah

nampak tak baju saya tu

tulah baju palingggggggggggg lawa saya rasa masa tu

masa mak saya belikan baju ni, saya rela tak pakai2, gantung kat dinding dalam bilik okey, konon taknak pakai masa raya kat cheras, tp nak pakai masa raya kat kampung hahahaha,

ntah hape kene ntah masa tu, agaknya kan, jakun nau dpt baju baru, jakun nau dpt baju cantik, nak eksen2 la kat orang kampung kononnya hahahaha, padahal baju dorang beribu2 kali ganda lagi cantik dan mahal dari baju saya hahahahaha

apa2 ajer la labu, budak2 punya pemikiran la katakan hahahaha

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

3 komen[s]:

iNi DunIakU said... [Reply to Comments]

OMG!!

bru thu yg sis ni sister sis ceera.. *sigh*

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

zack u tu macam nica kan...dukung peluk manja cam tu..so cute...

zack_u said... [Reply to Comments]

ops ops...
i mmg manje tau..
hahahaha!!
andak jelez la 2 nisa cm kite..
wawawawa!!







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^