Follow Viruspadu

Saturday, August 09, 2008

kejap okey kejap gilos

lately, uols mesti perasan

ye saya mmg stress

atas byk sebab la, sebab itu, sebab itu dan itu itu itu itu

kalau kumpul kumpul kumpul semua, memang jadi banyak dan membebankan

arghhhhhhhhhh

saya tahan air mata dari mengalir, saya cuba kuat, saya cuba senyum mcm biasa

balik dalam kereta, tahan tahan tahan

sampai je rumah, nampak muka en.laloque

terus uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa

saya manja bukan! nyekkkkkkkkkk :p ^_^

lalalalalala

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

6 komen[s]:

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

ala sis...nape neyh..?? pms ekk....en laloque...cpt kasik mandremm...

IBU KUMBANG said... [Reply to Comments]

sabar VP, dugaan ni.. jgn smpi hilang mood keje dah la.. (pandai2 je aku agak pasal keje.. hehehe)

~ilyanie_usyuk~ said... [Reply to Comments]

a'a lar..
nape ni?

relax yek..

enjoy!

me, myself, cici and titi said... [Reply to Comments]

menangis memang terapi yang paling baik....lepas tu solat hajat...minta ketenangan dari Allah...insyaAllah

mama ranggie said... [Reply to Comments]

mah..ko kena banyak bersabar k!aku tahu ko boleh buat!lawan perasaan tu tau!jgn tunjuk yg ko lemah k!

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

takpe nangis mmah .. bior kuo segala stress.. sapa kata nangis tak bagus.. nangis lagi bagus utk buang emosi yang terpendam dan melegakan...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^