Follow Viruspadu

Thursday, August 07, 2008

kotak itu

pagi itu, saya terkocoh kacah keluar masuk bilik meeting kerana saya menjadi urusetia satu mesyuarat

"ni puan zaimah" ~ lelaki berkaca mana itu menunjuk kearah saya kepada seorang lelaki

saya tercengang2, lelaki itu menghulurkan kotak ini kepada saya

"oh... terima kasih"
"ini dari mummysya"
"oooooooooo, ok terima kasih, terima kasih"

lidah saya mcm ala2 kelu, nak cakap ape, senyummmmm, dan mengucapkan terima kasih berulang kali :p

lepas lelaki tu berlalu, baru saya mcm... alaaaaaaa... patut aku borak2 dulu

saya betul2 kelangkabut meeting, betul2 keluar sekejap untuk setelkan beberapa perkara, adoiiiiii selalu sgt blur saya ni :p

tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa



apa dalam nya?

nanti2 yer, tak upload lg gambar2 lain,

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

3 komen[s]:

haJa*darLingZ said... [Reply to Comments]

wow...dpt hadiah...syokkk nye...hehe

mummysyafie said... [Reply to Comments]

hadiah untuk nica ke mama nica ni?

best..best nyer..eh..kiter lak yang over :)

lindosh said... [Reply to Comments]

cam kotak besar je tu hehe







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^