Follow Viruspadu

Sunday, August 03, 2008

laksa yang very the baaabommmmmm

majlis ni makan-makan dia rilex jer,

hidangan dia laksa ngan nasi lauk ayam rendang (kot), saya tak pasti lauk2 dia, sebab saya tak makan nasik :p

saya kan hantu laksa, nampak je laksa, terus cekau tu dulu


giler sedap weiiiiiiiiiiiiiiii... peh... terkenang2 lagi nih, konon nak tambah, tp malu giler nyeh nyeh nyeh


rugi tak mintak tapau muhahahaha muka tak malu :p


us ngan pengantin perempuan sajork, pengantin lelaki nya sapedek



ok tu jer, abis sudah...

alhamdulilah :p

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

2 komen[s]:

~ilyanie_usyuk~ said... [Reply to Comments]

perrgghh!!..
sodapnyer laksa dia...

nk ckit!

=)

[LADYKiKi] said... [Reply to Comments]

wahhh... enak je laksa..


tp suka tgok akak pakai tudung ni.. hehehhe

... mayb rambut sis rambut direbondingakn tau.. kaw2 cikit t kiki dtg leh arr snap pix akak yang meletop sana sini.. ehhe







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^