Follow Viruspadu

Tuesday, August 19, 2008

melayan tenet di enset

pagi semalam,

saya mcm biasalah, sampai opis awal, walaupun saya masuk kul 8.00 - 5.00, saya tetap sampai opis kul 7.10, padahal boleh jer amik yang kul 7.30 - 4.30, ntah la, saya memang mcm ni, tak suka rushing2, saya suka mula bekerja dalam keadaan bersedia, chewah... mcm bagussssssss!!!!

tp pagi tadi, saya sampai2 jer opis, pintu opis masih lg terkunci, dulu masa saya masih duk kuaters, saya yang tukang bukak pintu opis, tp sejak saya pindah dah tukar waktu bekerja, so tugas bukak pintu dah serah kat orang lain...

jadi, untuk elakkan waktu2 bosan menunggu... layan tenet kat henset aje lah yo

baca blog sendiri ulang2 kali pun tak ngape :p

oh saya pakai baju kurung belang harimau dan beg guess hitam

kali ni takde pink2, ewah

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

5 komen[s]:

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

mane2 pOn ley layan tenet....

vagg said... [Reply to Comments]

dalam enset tuh ada gambo MAKLANG tak. hahahahaha

Hasbullah Pit said... [Reply to Comments]

guna telefon, masuk operamini.com

nanti dia tanya nak muaturun operamini atau tidak.

layari guna operamini lebih sesuai rasanya.

Y@ZeD@ said... [Reply to Comments]

VP,
sy pn selalu gak layari intenet via hp nihh nak2 plak bila time sy dpt mc after operation arituhh tp, bila smpi bil hp, mak aiiii mau nk pengsan nengok nyer!! rasa membazir le plak..
coz internet via hp nihh dia caj lg mahal..

Yusrizal said... [Reply to Comments]

mhl surf melalui dalam net ni. saya pernah surf dlm net, seminit nak dekat Rm7-RM10 tu.. nasib baik masa tu pakai prepaid. kalau pakai postpaid, tak sedar sehingga dpt bilnya.







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^