Follow Viruspadu

Saturday, August 09, 2008

mengamuk sungguh pemandu itu

en.laloque dah amik lebih 20 bijik nangka kat rumah makcik dia kat Selangor (kes lupa nama tempat, ckp je Selangor, sonang!)

dia ajak saya balik rantau hantar nangka2 tu, nangka2 ni untuk jadi lauk kenduri sok

saya kan ala2 mood ntah hape2, saya ckp yang saya nak rehat2 dulu, nak tenangkan hati dan perasaan ewah, layan HBO jap, bila rasa dah cool sikit, baru saya siap2, bukan ape, kalau jumpa orang dengan perasaan panas hati, kang orang lain yang tak bersalah kena tempias kan, so lebih baik redakan perasaan diri sendiri dulu :p

nisa dalam kereta mcm biasa LASAK... penat giler

haaaaa... ni yang nak cerita ni uols

sape familiar jalan seremban ni maybe leh gambarkan

uols tahu tak, jalan nak keluar tol seremban ni sempit yang amat, keto byk, lorong ada 3 jer kan, satu lorong tunai, satu lagi tnGO+tunai, satu lg sTAG kan, so petang tu mmg kete bersilang2, dan pelan nak mampos la

ada satu keto cino ni, dia nak memintas lintas weols nak ke smartTAG, so en.laloque kasik la jalan

sekali, uols tahu ape jadi

nisa pegi tekan HON.... ponnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

punya lama bunyi hon tu

mesti lah cino tu igt, weols hon dia tak kasi dia pintas ke smartTAG tu kan

mengamuk la dia, sambil tangan terangkat2, muka bengis tak hengat, mulut tak payah cakap lah, memaki hamun gamaknya

kereta kiri kanan, semua terpandang2 kat weols yang menekan hon, agaknya depa pun dok kata "apalah viva tu, itu pun nak hon, haaa ini lah orang malaysia, suka sgt hon2" hahahahaha

saya dalam kereta GELAK, en.laloque GELAK

yelah sbb tgk dia marah2 tu kan, weols tak marah, mmg weols dah benti siap2 kan nak kasik dia jalan, si nisa wat hal lak aih

"ha papa dia marah tu pa"
"biarkan jer"
"dia tgh maki ape tu pa"
"haaa nisa, sbb ko lah papa kene maki tau"
"hahahahahaha dunia ni memang tak adil papa hahahahaha" ~ wah tetiba

igtkan dah setel kat situ,

cino tu boleh pulak lg, berhenti sikit siap turun tingkap sebelum keluar kat smartTAG tu, siap ckp

"lu apa hal, nak carik gaduh ka?"

dia ulang ayat tu byk kali lah, sambil tangan ternaik2 mcm karamsing tu

saya pandang dia, saya senyum jer, bertambah la dia hangen saya senyum kan ahaks, yelah dia boleh buat ape jer kan, setakat ckp mcm tu jer lah, kalau dia kuar kete, ketuk2 tingkap jer, ckp jer la sori, nisa yang tertekan, yelah mmg tertekan nak wat mcm mana, budak ni susah nak control kan

saya tak kisah dia marah, sbb kalau saya kene hon bapak panjang mcm tu pun, saya marah jugak hahahahaha

nasib ko lah ... eden tak bosalah... ewah, hanya satu kesilapan teknikal gitu :p

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

6 komen[s]:

MAMA IQA said... [Reply to Comments]

hehe..mcm2 la nisa ni..hahahaha..nak gelak guling2 jap!

IBU KUMBANG said... [Reply to Comments]

hehe sentap ye cina tu... memang risau bawak budak dakam kete ni.. bila dah besar sikit xnak duduk car seat.. nak duduk belakang sambil berdiri.. bila brek kuat skit , tergolek.. risau.. risau..

laloque said... [Reply to Comments]

pengajaran:
setiap sesuatu yg berlaku pasti ada reason tertentu... selidik dahulu, baru buat keputusan... jangan menilai apa yang terlihat... amati apa yang tersirat...

ida.. said... [Reply to Comments]

adoii la nisa... buat auntie gelak sama la... sib baik mama n papa tak tunduk je kepala tinggal nisa je yg pegang stereng.. baru cino tu paham kot.. nisa yg ter tekan hon... hihihi

lil^RED799 said... [Reply to Comments]

suke komen enchik laloque.....sgt betol....n sgt patot di implikasikan pd smue org

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

adoyaiiiii... nak wat cemana kan bukan sengaja... nisa, nisa...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^