Follow Viruspadu

Tuesday, August 05, 2008

MPV yang beso bagak





punya la besar, mmg puas hati la kalau dapat sambar kan :p

saya... erm... saya tak mampu lg, mampu tgk jer lah, sambil kagum ooooooooooooooo (buat mulut nganga)

gambar2 ni saya amik masa nak masuk jusco, depa letak keto beso ni kat luar

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

8 komen[s]:

Naidanish said... [Reply to Comments]

samela kite mah..
hanye mampu tengok sambil menganga dan berkata..wuiyyyoo besaarrrnyee..

IbuAfiqah said... [Reply to Comments]

kak vp cam mahal jer mpv ni?brp RM
isk2 cam gayat nk bawak lerrr..hhaha

Mummy said... [Reply to Comments]

adalah rezeki tu nanti mah.. lagipun bila anak dah 4 esok baru lah sajak pakai keta beso2 cam gitu.. boleh anak2 berlari dlm tu.. hehehe

M.A.S said... [Reply to Comments]

wahh..bagak besarnya..aiii

sweetheart said... [Reply to Comments]

mintak kat en.laloque satuuuu

LayarLara Legendary Of Journey said... [Reply to Comments]

haii bila musimlah nak dapat

Being Normal said... [Reply to Comments]

sama2 ler kita nganga sebab tak mampu gak...

m@m@ m1mi3 said... [Reply to Comments]

jap jap nak bayangkan vp bawak mpv... waaa besar tu... tenggelam vp..

erkkkkk

sorryyyy lariiiiiiiiiiii







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^