Follow Viruspadu

Thursday, August 21, 2008

rambang mata


yang ni bagus ke?

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

10 komen[s]:

laloque said... [Reply to Comments]

mama nak beli kan ke E71 tu

Nurmala said... [Reply to Comments]

wah..nak beli henfon baru ek??

Mira said... [Reply to Comments]

wow wee... nnt ada org henfon baru

Kebod's Family said... [Reply to Comments]

cam cetot jer keypad dia.... susah nak taip sms laju tuh....sekadar pandangan....

Yusrizal said... [Reply to Comments]

best juga hp tu. ley tahan harganya, rm1.6K ley dpt. tapi org ckp blackberry yg lebih kurang harganya, lagi ok.

apa2 pun saya berangan nak pakai hp nokia ni. mcm best je..

lil^RED799 said... [Reply to Comments]

nak jugeeee!!!!!!

ADAM N FAMILY said... [Reply to Comments]

Nk 1 cik puan.... The mahal one okeh.... geh..geh..geh...

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

ni model ape laks sis??

sitisitu said... [Reply to Comments]

i have both of this..white and black color..the function is good..have 2 mood on it..

i bought the black/white one in nokia centre for RM 1,999..zitron set

grab one..u wont dissapointed..

daaa..

chuppy said... [Reply to Comments]

best lahhh..
apak sy pakai..
yg penting detect wifi..
boleh la blogging di mana jua..
weheeeee..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^