Follow Viruspadu

Wednesday, August 20, 2008

saya penat!

saya penat

penat otak!

penat fikir!

dulu saya selalu mcm ala2 merungut la bila en.laloque kata dia penat giler

"alah, mcm la keje kontrak buat rumah ke, keje tuai padi ke hape ke, penatnya hover tau, ni duk opis ada ekon lagik, tak logik lah mengaduh penat"

dulu masa saya keje swasta, mmg penat, lari sana lari sini,

tp, penat dulu ngan penat skrg LAIN...

dulu penat2, tp kerja rutin, hari2 buat benda yang sama, tak payah fikir byk sgt, bila orang suruh then buat, janji siap, takyah fikir2 sgt!

tp skrg, walaupun hanya duduk di depan pc, tp sgt meletihkan

sekarang baru say faham...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

3 komen[s]:

Mira said... [Reply to Comments]

penat pikirkan apa tu vp??

shafa said... [Reply to Comments]

Kl hari2 mengadap pc memang penat, meletihkan mata & kepala. Menyebab kan tubuh pun turut penat. bercuti tmpat mana2 best kerr, bagi release penat tue.

IbuAfiqah said... [Reply to Comments]

kak vp cam dah lama xcuti2 mesia kan?

ape kata suggest kat en laloque p bercuti...

mesti nisa seronok....







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^