Follow Viruspadu

Friday, August 29, 2008

sweet kan

suka sgt saya tgk gambo ni, seb baik saiz kocik, kalau tak acik dah print dah :p

terima kasik kakak ku TEMAN TP MESRA gitu kan

antara kakak yang terbaik pernah saya kenal di alam siber ini :p muahhhhhhhhhhhhxxx

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

1 komen[s]:

TEMAN TAPI MESRA said... [Reply to Comments]

krekkk!!! erkk apa yg koyak ni vp.. alohaaaaaaaa.. tiba koyak lak kain akk ni huhuhuh..

now akk byk masa terluang... kerja2dh tak se bz dulu2... so apa lg kn kn.. blog ni tempat nk meluah kn apa yg terpendam hehehehe.. dh lama nk ltk pic nica kt blog akk sendiri..selama ni dok tgk jer kt ur blog..
so dh ada blog sendiri apa lg gue merialisasikan apa yer terpendam itu.. hehehe







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^