Follow Viruspadu

Friday, August 15, 2008

tak sabar la pulak

semalam, weols dah beli tiket siap2, punya semangat nak tgk wayang katanya :D

malam kang kul 8

bestttttttttt

harap2 best la cerita dia kannnnn

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

5 komen[s]:

pearlEJ said... [Reply to Comments]

selamat berdeting-deting diujung minggu yer imah... :)

psstt... sila ambil award kt my blog k.. :)

mama belian n cengal said... [Reply to Comments]

bawa nisa sekali ke ni?

meen said... [Reply to Comments]

owh..td baru baca review psl cite ni..dorang kata best..have fun imah

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

wahh.. aiman pun ajak tgk... nanti kalo best bgtau ye... selamat berhujung minggu

anne said... [Reply to Comments]

best tak?







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^