Follow Viruspadu

Thursday, August 21, 2008

tak sihat

sori la uols

saya tak berapa sihat la

terasa mcm nak demammmmmmm...

tsk... tsk... tsk...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

12 komen[s]:

fealize_eleanoer said... [Reply to Comments]

gi klinik ye..makan ubat tau...

do have long rest... :)

fealize_eleanoer said... [Reply to Comments]

gi klinik ye..makan ubat tau...

do have long rest... :)

vagg said... [Reply to Comments]

jgn xpi klinik weh.. pose dh nk dekat nih hah

Deqna said... [Reply to Comments]

ala kesiannya.. jgn lupa makan obat ok... takpe time2 cam ni leh manja lebih lagi ngan asben kan..

edrina said... [Reply to Comments]

vp... akak pun demam batuk & selsema dr last week.. demam dah ok cuma batuk & selsema jerk tak hilang2 huhuhu...biasala..kalau batuk ngan selsema neh mmg lambat sikit nak hilang coz akak makan ubat bila malam jerk..siang tak koser nak makan.. ngantuk sat gi tak leh nak wat aper hahaha.. anyway.. cepat2 gi klinik.. amik ubat & mintak mc lama sikit hiks.. moga cepat sembuh ya..

chuya @ mama mimi3 said... [Reply to Comments]

sakit itu penghapus dosa.. :)

mkn ubat k.. sian nisa mama dia demam.. sian en laloque minik dia demam... sian diri senirik sebab demam...

nyway, semoga cepat sembuh...

A D I A said... [Reply to Comments]

byk nya org tak sihat skrg nih, termasuk kita. selesema, pastu mata plak kena merah. luka akibat penggunaan contact lense yg byk. adoi la. nasib esok dah jumaat. dapat mc ni cuti pjg la skit.

Erinsza said... [Reply to Comments]

ciannyer .... awak kena bnyk rehat, sbb bdn terlalu penat jadi badan panas. jgn lupe mkn ubat tau ;-)

Aleeya said... [Reply to Comments]

take care dear...

honeysour said... [Reply to Comments]

huhu...kita pun samer vp...
sakitnya idong ni...

umieadam said... [Reply to Comments]

kene makan ubat sbeleum melarat..
jumpa doc..

IbuAfiqah said... [Reply to Comments]

musim ler skrg nie....
risau jerrr..kak vp g la klinik...ambik mc rehat kat umoh...
kesian kat nisa mama dia demam lak...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^