Follow Viruspadu

Tuesday, September 16, 2008

berbuka puasa day 14

"mama teringinnnnnnn sgt nak makan roti canai ngan teh tarik, malam kang kita gi steven nak?"
"ok"

tp malam tu terlalu penat (kat cheras), so tertido gitu jer huhuhuhuh...

so bila dah siang tu asikla teringat2

saya terbayang, makan nasik lemak bungkus, pastu terbayang makan roti canai sambil minum teh tarik gelas besau pehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

leleh wa cakap sama lu

syrupppppppppp todap eh la hai....

so, petang tu, masa nak beli juadah berbuka puasa, terus saya ajak en.laloque beli roti canai ngan teh tarik


ahaks... ini otak2 param


siapdengan nasi kerabu


ha tudiaaaaaaaaaa... teh tarik... yumiiiii


uols perasan tak??? saya lapik pakai sokkabar je tu...

ini dalam bilik ni, saya berbuka puasa kat dalam bilik, sebab...

si nisa ni dah tidooo... nak tinggal dia sorang2 kat tingkat atas mcm kesian, so angkut makanan, makan dalam bilik je terus :p

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

7 komen[s]:

darling8tabby said... [Reply to Comments]

cepat nisa tido yer..
akak pun dah terbayang tosey and teh tarik, asal nak pi je..kenyang...takpun ngantok...tengok blog ni..balik mau pigi la..heheh

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

OH lum maghrib nica dah tido ye...akak pun gitu..klu aqilah tido dalam bilik...takut nak tinggal dia sensorang....

Marcia Marchi said... [Reply to Comments]

hhuhuhu.. comelnya makan dalam bilik.. macam curik2 makan di bulan puasa gitu.. agegegege

:. iBuAfiQah .: said... [Reply to Comments]

nisa tido awai yer kak...
afiqah lak xmo tido...
musti nk tgk org berbuka....
dah lepas org berbuka br nak tido..
adoiyai....
susah tul makan smbil pegang dia sebelah tangan....
duk bwh xmo...hahaha
budak2 nih sabo je la...

no need to reveal said... [Reply to Comments]

kita pulak terasa nak makan..roti canai pisang..hmmm....adui terasanya nak makan...ish ish ish..sabor2

AzurA said... [Reply to Comments]

uihkz..berbuka dalam bilik pun leh tahan gakz makanannyer ...banyakkkkkk...

intan zura said... [Reply to Comments]

dah lama rasenye tak mkn otak2
nyummy







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^