Follow Viruspadu

Tuesday, September 30, 2008

bersedia :D

uols... dah charge bateri kamera?

jgn nanti, baru nak syok2, sekali bateri low pulak... hancussssssssss...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

3 komen[s]:

coffeeHolic said... [Reply to Comments]

terima kasih.
tgk blog kau baru aku teringat nak cas battery
selamat hary raya

laloque said... [Reply to Comments]

bateri hp ngan bateri keta pun sama... hahaha

Musliha said... [Reply to Comments]

giler kental charge awal..
nak raya katakan..
bagus bersedia..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^