Follow Viruspadu

Saturday, September 06, 2008

bertukar tompek bawah ke atas

atas permintaan ramai

suruh saya letak hit counter tu kat atas2 supaya senang nampak...

hiks...

jd ----------->

nampak kek topi ni------>

tp buat sesiapa yang ada masalah sidebar dia yang bawah hit tu terus tak keluar apa2, sila maklum pada saya yer

~ masih menanti bakal pemenang hit 300k

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

4 komen[s]:

su said... [Reply to Comments]

suke tgk page vp sbb page vp paling aktif meng"update" blog!

slmt berbuka puasa!

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

hai VP.. Selamat berpose
Sy pun suke bace bebelan VP
kt blog nie.. terkini n sensasi..
hehe neway selamat berkenalan..

sweethOneY said... [Reply to Comments]

yeay
dah tukar tpt! :D

AzurA said... [Reply to Comments]

inilah yang kite mahu...yahuuu!!!!







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^