Follow Viruspadu

Monday, September 08, 2008

dah bayar zakat?



kalau belum... pegi cepat2!

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

7 komen[s]:

pearlEJ said... [Reply to Comments]

lupa lak nak tanya hubby dia dah gi bayar ker belum.. ehehe...

prebetsabu said... [Reply to Comments]

tahun ni bape ek? rm6.50 ke?

sweethOneY said... [Reply to Comments]

tgk abg yg diri lakang tu
pose lebih kurang je dua2 gmbr :P

Faizah_Haris said... [Reply to Comments]

blommmmm.....
ishkhhh....jommmm g....hehehe

eYaNacOMeY said... [Reply to Comments]

dah byr dah..ayah saya bayarkan..hehe

AzurA said... [Reply to Comments]

kita tahu mestii hubby kite lum gi bayo lagik...huhuhuuhuhu

tunfrida said... [Reply to Comments]

halo! nak mencelah...

zakat fitrah mr. hubby bayar.
zakat wang simpanan yang dah cukup haul, sendiri bayar. jawapan saya: langsai! hehe

syukur alhamdulillah..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^