Follow Viruspadu

Thursday, September 18, 2008

duit raya RM50

semalam saya dapat duit raya tau uolssssss... jangan giler! RM50 pulak tu, ish tak sangka dah beso2 gajah ni pun dapat duit raya lagi :p

duit tu nanti saya nak beli baju nisa hihihihih... tp itu pun kalau boleh la kan...

ahaks... kelakar laaaa... jap jap, saya nak gelak dulu yer

hahahahaha...

kad raya ini adalah dari misztake :D


kelakar giler kad raya ni tau

saya tgk2 ajer terus gelak2... adoiiiiiiii siap ada duit kuar lagi pulak tu...



hahaha... sabo je lah... terima kasih yer misztake ku sayang... walaupun bukan duit bebetul, tp akak tetap verangan duit betul tau, agak2 cashier kat jusco perasan tak ini bukan duit betul :p

dan yang paling best adalah buku ini... tq so much dear


see... sgt teruja ngan buku ni, leka betul baca, sebab dalamnya ada pelbagai cerita2 pendek, saya sajes uols beli buku ni tau...

saya leka sungguh membaca, bayangkan dari dalam lift sampai ke kereta, jalan menonong, seb baik tak terlanggar tiang hiks

meh saya ambil salah satu ayat yang saya suka sangat dalam buku tu

"Perkongsian yang berlandaskan cinta yang tulus membuahkan keserupaan. Seorang teman sejawat yang juga penasihat keluarga, mengatakan suami isteri yang sentiasa berkongsi, lama-kelamaan menunjukkan wajah yang semakin mirip. Mereka yang saling berkongsi memiliki kepekaan yang tinggi bagi memahami keperluan dan keinginan pasangannya. Bahkan, dalam aspek kerohanian, dikatakan semakin bersedia manusia berkongsi beban, berkongsi waktu dan berkongsi apa yang dimiliki sesama manusia dan bagi kemuliaan Tuhan, maka sifat-sifatnya juga semakin mendekati sifat-sifat Tuhan"

saya suka ayat2 tu...

terima kasih misztake atas hadiah yang sgt bermakna ini :D

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

9 komen[s]:

Deqna said... [Reply to Comments]

i love that wordings too... dalam maksudnya..

ZBELLEZA said... [Reply to Comments]

mcm kad raya skang nie kan..kreatif betul la..hehehe

sweethOneY said... [Reply to Comments]

hihi
adeh
igtkan dwet btol :P

shidah said... [Reply to Comments]

kak vp, amik award kat blog shda k...

Mama_Nofal said... [Reply to Comments]

kadrayer camtu pon ada ekk..siann aku x penah jumpa pon

intan zura said... [Reply to Comments]

ingat duit betul tadi
hikss..

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

la..ingatkan duit betul tadi..
ayat2 tu.. betul2 menyentuh jiwa.. sgt mendalam maknanya..

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

hehehehe sib baik tulih sample kalo tak... abis la leh joli kat pasaraya ;p

-Misztake- said... [Reply to Comments]

alahai kak..
blog jugak pasal nih..
malu la..
hadiah tak seberapa..
ishk3..
duta jusco mana bleh nak tipu cashier..
xpsl2 bankrap plak jusco tu..
:p







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^