Follow Viruspadu

Friday, September 26, 2008

entry kejam di pagi hari

sedappppppppp...

ada 'orang' tu pulak tak boleh lgsg tak air peel fresh ni, mesti nak minum punya kannn...

hihihihi... saje menyakat uolssss jer

cuba uols bayang kan... sambil pejam mata ketat2...

deguk! deguk! deguk! deguk!

nikmat ooooooooo

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

12 komen[s]:

Being Normal said... [Reply to Comments]

nasib baik di pagi hari so kurang ler kejam nyer, tapi kalau entry nie dlm pukul 12pm ke atas, memang sgt kejam!!!!

faisal.hamdi said... [Reply to Comments]

U notti gurl!

Munirah Abd said... [Reply to Comments]

wahh..kakak virus..kojam ni..
:p notty cam nisa..hehhe

ZBELLEZA said... [Reply to Comments]

kak meliur nieh kak..hukhukhuk..:P

lankapo said... [Reply to Comments]

DAH LAH TAK SAHUR...mmm nyumm nyumm

Faizah_Haris said... [Reply to Comments]

hahahah seb baik tak poce!!!

Musliha said... [Reply to Comments]

giler! rasa nyaman tekak..

[ LADYKiKi] said... [Reply to Comments]

air ni lah paling enakkkkk

chuya @ mama mimi3 said... [Reply to Comments]

waaaaaa.. yahat tau cikmah ni... da tau kite pantang tgk peel fresh... huhu kijam sungguh anda ini.. nk kena ni... tak kira, ari ni cuti diet. nk minum gakkkkk

mummy Darin said... [Reply to Comments]

sungguhlah menduga iman tau

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

aiyooooooo ni dah raya awal ker ni :D

shah said... [Reply to Comments]

takleh la pekena ni
sure sakit perut lepas minummmm







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^