Follow Viruspadu

Saturday, September 13, 2008

menghitung JAM

tik tok tik tok tik tok

awatla lambat nau jam ni bergerak!

hiks

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

3 komen[s]:

Mommy Lily said... [Reply to Comments]

alalala..rindu bangat ngan en laloque ye..

cepat2 la balikk... 2 baby dah rindu kt rumah tu en lalaoque :-)

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

sabar..sabar...6 hari leh tunggu takkan beberapa jam je lagi tak leh tunggu kan mah kan....muhahahah..

~ilyanie_usyuk~ said... [Reply to Comments]

em mesti en.laloque da sampai kan?

hiks

x sabarnyer diaa







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^