Follow Viruspadu

Thursday, September 04, 2008

tu nampak tak?

golap plak kan, saya amik gambar pakai kamera enset saya, sbb tu tak jelas


saya nak beli tu letak dlm bilik baju saya

mcm senang, lepas gosong baju, gantung situ terus kan

harga dia pun mcm berpatutan la... yang paling murah RM45 kalau tak silap, ada lg mahal, tp mahal ngan murah mcm tak de beza kualiti nya, beh baik amik yang murah jer :p

papa... bila nak beli ni? konon hari tu nak beli terus, tp kebetulan duit tak kuar lg, huhuhuh... saya kalau dah berkenan tu, mula la teringat2 :p

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

1 komen[s]:

ayusolo said... [Reply to Comments]

hellooo...selama nie jadi silent reader jerk kan...hehehe...kita pernah beli bende tu...buat gantung hbag2..tp harga dier dlm rm30 jerk kalo tak silap...dkt perabot bahagia shah alam lah kan...hehehe....







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^