Follow Viruspadu

Thursday, September 18, 2008

white orkid

sekarang kat oversea musim bunga kah?

wahhhhhh saya tak pernah gi oversea tau huhuhuh... kalau la dapat gi sekali, alangkah indahnya ~ sambil kenyit mata kat en.laloque

oh saje nak tayang bunga orkid en.laloque dah kembang segar bugar di laman :D


tantekkkkkkkk :D

~papa bila nak tanam pokok jambu ni, kalau jambu boleh gak petik2 ngap!

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

8 komen[s]:

Musliha said... [Reply to Comments]

Errmm.. Lawa gila..
Putih bersih..
Mak Mus pun suka orkid..
Pokok jambu lagik sedap!!! Haha..

Erinsza said... [Reply to Comments]

rajin en laloque tnm orkid warna putih pulak bunganyer cantik bangat. VP jgn lupe terjah blog saya ade assignment.

AzuraloveNizam said... [Reply to Comments]

canteknya white orked..

-Misztake- said... [Reply to Comments]

aduss..
ayat baek punya utk mintak gi oversea tu... :)
rajin betul en laloque nih..

Y@ZeD@ said... [Reply to Comments]

erkk, skg musim autumn ler?? bukan musim bunga kt sni.. klu nk tgk daun luruhh, nihh ler time nyer!!
hikss...

musim bunga abiss sudaa b4 summer arituhh..!

meh la pg obisi...request hadiah anniversary ngn en. laloque.. huhuu

cik wanie said... [Reply to Comments]

salam akk....
orkid mmg cantik,
mcm2 warna ada tau,
apapun happy alwaz eith your family:)

luv,
cik wanie

Being Normal said... [Reply to Comments]

sgt cantik, sgt cantik!!!kita suka!!!!

pearlEJ said... [Reply to Comments]

menjadi jugak kann tangan en.laloque kita tu bila dok tanam2 pokok nihh....







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^