Follow Viruspadu

Tuesday, October 28, 2008

apa maksud tu papa?

en.laloque dah siap2 nak gi odit, so pagi2 dah kejut weols bangun nak gi sarapan

erm... kat sini terang cepat nau kan

sy tgk luar dah mcm kul 9 pg, tp tgk en.laloque rilex jer ngan tak mandinya, leka buat itu ini

"kul bape ni pa, apsal tak mandi lagi?"
"baru kul 6.30 sayang"

laaaaaaaaaaaa yer ke, hiks... igtkan en.laloque tak jadi gi odit ke hape ke kan, baru nak senyum2 gumbira leh gi jenjalan hiks, hahahaha...

nanado la gitu, kerja tetap kerja kan...

ops kat sini, takde cuti depavali lah, kojo mcm biasa jer :(

nisa yang masih mamai kena paksa turun sarapan gak,

alah, sarapan dia pun, biasa2 ajer, terbayang2 saya selama 6 hari kat sini, makan sarapan konfem menu yang sama ni, harus muka saya berubah menjadi telur separuh masak lepas ni, mintak2 la depa tukar2 menu sok2, kalau sama gak, ish!


muka pecat lesi ku, gosok gigi, tukar baju sajork, mandi pun idak huhuhuh... ops pecah rahsia keh keh keh, acik tak mandi pun wangi tau uolssssssssss ~ ayat cover



ini pemandangan kat luar cermin tu, belakang en.laloque la, saya ni masa makan, mata dok scan itu ini, abis semua saya tgk, semua saya sibuk nak tanya

"papa, apa maksud tu papa?, apa maksud kuching damai kuching tu?"

dan dengan konfidennya en.laloque menjawab
"oh itu kalau nak gi indon"

hahahahaha... nak menipu bini pun agak2 la en.laloque... ada ke pulak nak gi indon gitu kekdahnya, tak patut tul la laki den ni tau

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

13 komen[s]:

mummysyafie said... [Reply to Comments]

Damai tu pusat peranginan VP..lebih kurang 30 min perjalanan dari bandar kuching.

Saidatul Maria said... [Reply to Comments]

hehe... damai tu di kaki gunung santubong... lebih kurang 30/45 minit kalau naik kereta dr kuching ke damai... a quite bumpy ride ;)... kalau berkesempatan gi lah visit tempat2 menarik seperti yg tertulis kat banner tu...

Musliha said... [Reply to Comments]

Haha.. hentam je kan jwpn pun..

Anonymous said... [Reply to Comments]

hehe...mmg kena tipu...actually, tmpt tu akak...cam pick-up point la..nak tgu shuttle bus to area2 yang di sebut kan tu...it takes about 1 hour journey to arrive those places..:)

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

keh..keh..keh.. lawak ler

-Misztake- said... [Reply to Comments]

nasib baik saya baca komen2 nih..
kalau tak, saya pun tumpang sekaki la percaya 10% dgn jwpan en laloque tu..

arsaili said... [Reply to Comments]

salam..gi la damai..cultural village..worth it but dun miss the show la

laloque said... [Reply to Comments]

hahahahahahaha.... jauhhhhhhhh ooooo... kat indon tu

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

N plg mls g bfast kt htl..sbb mls bgn pagi...huhuhu...

~ilyanie_usyuk~ said... [Reply to Comments]

hoho..
saya pon hampir percaya ngan en.laloque..

ciss tart toi lah..'

hahahaa

Jelly said... [Reply to Comments]

hhahahaaa lawok la...
p la VP cultural village tu... best... show very d malatops!!!!!!!!!! betul tak rugi.....

mazzuana said... [Reply to Comments]

pandai jek en laloque...vp pegi la jenjalan kat area damai lagoon tu, cantik...dekat ngan santubong and kampung budaya sarawak...

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

alooooo en laloque.. macam la mini dia tak leh baca prmo tuh ;p

pegilah mmah... menarik tau... mcm2tempat leh dilawati tu..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^