Follow Viruspadu

Thursday, October 30, 2008

batuk2 nya anak ku

ops mula2 harus tunjuk wajah berseri ku ini, kenapa berseri? jeng jeng jeng.... syhhhhhhhhhhhhhh... ada kejutan nak kasik tahu uols, tp man man la, tunggu balik semenanjung yer, ewahhhhhhhhhhh... walaupun agaknya uols boleh agak, tp saje mengades nak wat kejutan jugak hikhikhik


oh yer, lupakan pasal kejutan itu,

nisa kan, batuk teruk la uols, siap batuk kung kang, lepas batuk jer muntah lagi, adoi laaaaaaaa, risaunya saya

seb baik en.laloque dah belikan dia ubat batuk, kalau tak ok lg, kena bawak klinik jugak ni

dugaan betul

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

32 komen[s]:

Faizah_Haris said... [Reply to Comments]

herhehehe saya tau..saya tauuu

:. iBuAfiQah a.k.a Irnie .: said... [Reply to Comments]

ape kejutan tu kak?
xsabo nak tau ape dia nih?
nisa nak dapat adik ker?

Anonymous said... [Reply to Comments]

kejutan???..peknen ek..alhamdulillah...

atty's said... [Reply to Comments]

memang musim batuk skrg nie mah,

izawani/JEEN said... [Reply to Comments]

peknen ker ? :)

mazzura said... [Reply to Comments]

maaa..pregnant kan? best! best!tahniah..

Anonymous said... [Reply to Comments]

Hai VP, pregnant ke?

TEMAN TAPI MESRA said... [Reply to Comments]

hiks nica nk dpt adik ker???? ermm sian nica semuga cpt sembuh..

i'm ソソ said... [Reply to Comments]

你怀孕了?
恭喜恭喜

edrina said... [Reply to Comments]

akak rasa cam tau jerk kejutan apa kah itu ehehehe.. apakah nisa bakal mendapat adik tidak lama lagiks?? hihihi.. tul kan..

Sikelu said... [Reply to Comments]

urrr.. ada surprise?
.. nisa nak dapat adik ker..?

Ietams said... [Reply to Comments]

nisa nak dpt adek baru kott..

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

ciannya nisa.. emm... kita pernah buat kat mirul.. time dia batuk2 dulu, sapukan vicks kat tapak kaki dia pastu pakaikan stockin,sapu kat dada dia.. belakang badan dia, tekak dia..alhamdulilah dia ok.. batuk pun tak le smpi muntah..

Redbloodsnow said... [Reply to Comments]

supriseeee mesti bout smlm tuh kan kan kan..hehehehe..syyytttttt...senyap²...

tp zie dh ppagi lagi dh post out ttg tuh..ekekekekekeke...


alolololo...cian nisaaaa. terdemam² die spai kching nyau² yek...

zi said... [Reply to Comments]

kita teka ek..vp dah confirm preggy... hehehe

Anonymous said... [Reply to Comments]

kak vp pregnant yeak....good news tu he he he

Khalis Khaisara said... [Reply to Comments]

kalu berterusan gak kena mkn antibiotik la tu..

Ogy said... [Reply to Comments]

ala ciannya nica batuk erm.... ciannn dia... semoga cepat sembuh ye.....

Musliha said... [Reply to Comments]

moga nisa comel cepat sembuh..
aminnn..

kojah said... [Reply to Comments]

kejutan pe yerk?sis pregnant ek?huhu

yayan said... [Reply to Comments]

Kak VP ape agaknye ek? VP pregnant lagi ke?

shiemz said... [Reply to Comments]

akak VP, kalu dier batuk then dier muntah tue kire bagus la tuh... buang semua lendir2 n kahak2 yg ade... shiem bab batuk2 nie mang dah fobia.. sebab hadzeq dulu ghajin batuk... masuk kuar sital 2,3x dah sebab semput..huhuhu

umieadam said... [Reply to Comments]

alah siannya nisa.. pi holiday batuk pulak...dia terkezut ngan cuaca sana kot...

nica cepat sembuh batuk tu ye..boleh jalan2 lg nanti tau

tigrismalaya said... [Reply to Comments]

lalalala..berseri2nyer muka vp..nisa nak dapat adik ker? sian nisa, poie bercuti xsihat laa pulak..semoga cepat sembuh..

lily lotus said... [Reply to Comments]

sian dia..semoga cpt sembuh ;)

pesonarose said... [Reply to Comments]

salah makan tak? kurangkan susu n lebihkan air kosong @ mineral lagi baik. moga nisa sihat cepat yer.

i'm ソソ said... [Reply to Comments]

tulisan cina yang saya tulis ditranslate ke bm ialah
"u pregnant ke? tahniah!"
tergatal pula tulis dalam bc sebab tengok vp tulis "tp man man la,...."
takut vp ingat saya mengarut dalam bc pula...

mama danial said... [Reply to Comments]

mesti an-nas nak muncul ni..
heee

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

biasolah bebudak nie.. kalo bertukar environment kengkadang mudah kena batuk selsema...

Anonymous. said... [Reply to Comments]

Confirm pregnant ni ;p congrates in advance kak vp!

AzuraNizam said... [Reply to Comments]

yeaaa..vp peknen..tahniah..bestnyerrr..

~ilyanie_usyuk~ said... [Reply to Comments]

cian nisa..
makan ubat lek lok tau..

em congrates in advance kak VP..
hihi







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^