Follow Viruspadu

Friday, October 31, 2008

berjumpa dengan dua budak kecik

budak kecik katanya kan, mmg la budak kecik, sbb mmg depa kecik la, budak zie ngan kiki ni lah, ahaks... alolololo... kecik sgt hahahaha, dah berapa kali ulang ayat kecik ni :p

saya dah bersms2 ngan kiki daripada hari sebelum2nya lagi, tp nak berjumpa tu tak ada kesempatan lagik, pastu weols janji2 la hari rabu petangnya, haaaa... uols saya siap sms kiki suh dia selamatkan saya lagi tau, mcm mana ayat akak kiki, "kiki ko kene selamatkan akak" hahahaha... panjang la lg ayatnya, ayat mcm ditimpa kesusahan jer, mmg la, ditimba kobosanan giler kan :p

so kita janji kul 4.30, tp saya sms kiki, bgtau dia yang maybe saya lambat sikit, sbb saya kan hantar nisa ke klinik dulu, alah kliniknya dekat sajer, bawah tu ajer, klinik chan namanya

dah siap2 jumpa doktor, nisa telah muntah dengan jayanya kat baju papanya, dia batuk2 nangis takut jumpa doktor tu sampai muntah, bila dah kuar bilik doktor tu, tetiba gelak balik adoi laaa... tp panas dia mmg naik sikit la kan, tp lepas tu dia aktif balik, so tak risau sgt la

kalau uols dh bukak blog kiki dgn zie, dah baca dah kot, hiks... zie ngan kiki bawak saya ngan en.laloque dengan nisa kat the spring, chantek gak la tu, saya mmg nak beli baju ngan seluar... haaaaaaaaa uols perasan tak, baju saya dr pagi sampai malam tak tukar2 wakakakakaka, itulah satu2 baju saya yang tinggal tau, yilekkkkkkkkkkkkk pocek, so pilih jer kedai murah2, beli la baju beberapa helai gitu, baju kat sini harus lebih mahal dari semenanjung kan

oh dah cite panjang2, akhirnya muncul la dua gadis kecik ini, kiki dan zie, depa dua kecik jer kan, saya yang bambam kat tengah2...


dua2 sporting, dua2 sweet je, dua2 suka senyum, dua2 best... mmg seswai depa dua ni jd besfren kan, mmg sekepala habis, kalau atam ada ni, mesti lg kecoh, kan kan kan, dan kiki asik merindui ceera huhuhuhuhuh... atam bila ko nak gi serawak ni?


sopan jer minah ni minum hihihi,


oh yer...geram nehhhhhhhhhh... geram ngan dak kiki yang tidak memberi saya membayar makanan tau, ishhh laaaaaaaaa... nak kena geget tau budak ni, takpe, lepas ni kita gi makan lagi kan, kalau kiki bayar lagi, akak gigit kat kaunter tu jugak, ngertik!


eh uols, kat KL sudah takde sugarbun kah? dulu bukan ada ke? ala... saya kan warga seremban uols, kalau tak tahu tu ada maaf la kan hiks...

sape tahu?

nisa yang berkepit saja dengan papanya... mama nya ENJOYYYY katak!!!!


tq korang budak kecik, nanti malam kita ketemu lagi yer

oh yer, lupa nak ckp, dorang mmg cantik2 laaa... :p

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

10 komen[s]:

Rozeela Zain said... [Reply to Comments]

wahh.. gembiranya akak bila tgk vp heppi kembali... kay, slmt bercoti-cotian.. take care of urself n ur family..

~ilyanie_usyuk~ said... [Reply to Comments]

alahai..
cun2 jek 2 org gadis ituh..

nisa..
cepat sembuh tau

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

mah baru nampak meriah sikit cuti2 kan....dah ada geng...

Musliha said... [Reply to Comments]

Haha.. Review kecik je hari ni.. Ekekekek..

[ LADYKiKi] said... [Reply to Comments]

heheh.. ceh muka geram ku jugak di tempek... hahah takpe2... itu sudah jadi tanggungjawab membayar terlebih dahulu.. hiks

Pnut said... [Reply to Comments]

nisa nak dapat adik ek...
tak saboooo nih nak tau..excited lak rasonya...

haahaha

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

wah.. kemain lagi ya.. ha'ah ler vp, klu vp tak cakap pasal baju tu.. tak perasan plak.. tapi takpe.. kan blh lagi baju2 kat situ.. kiki and zie very sweet..memang tomei..

Redbloodsnow said... [Reply to Comments]

bile mase plak yek akak amik pic candid tuh...nasib bek ler akak x amik time zie makan..klo x...mawnyer nampak gelojoh aku mkn!! hahaha :P

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

sugarbun memang ada dulu kat KL.. tapi sebab tak berapa maju.. tu tutup kotss... wah, wah.. dah makin ramai rakan2 ajak meronda tu... pastilah syiookkk kan cik adik VP :D

Ceera said... [Reply to Comments]

andak memang sudah sedia kembang, heheheh







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^