Follow Viruspadu

Friday, October 24, 2008

:)

kasik intro dulu :D

bukan peknen la uols, tp kalau berita peknen muncul dalam masa terdekat ni, alhamdulilahhhhhhhh, mmg saya nanti-nantikan, sbb bulan tak muncul-muncul gak ni, dan kalau betul la, mmg rezeki berganda untuk bulan oktober kan :D

syukur!

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

13 komen[s]:

eiza said... [Reply to Comments]

mesti dapat hp baru kan..

edrina said... [Reply to Comments]

wah sudah dapat pda jugak.. bestnyer :-). Lepas neh boleh online ym dimana jua la kan vp :-)

Y@ZeD@ said... [Reply to Comments]

ooo, nih mesti hp br.. takkan dpt htc gak?? surprise tul...

hikss..

sufia said... [Reply to Comments]

mesti dpt hp baru ni... hehe..
haa kalo dah x dtg bulan, pastu lapar malam2... ngidam mkn.. itu dah mcm tanda2 +ve tu... :D

Musliha said... [Reply to Comments]

dapat pda jugak ka?
yer?

atty's said... [Reply to Comments]

mesti dpt pda gak..kty doakan..semuga ade le rezeki bergnda tuh

juelee said... [Reply to Comments]

hiks cepat kak VP update..
tak sabar nak tahu, tak best la teka teki nie...
cepat update taw!

risanur said... [Reply to Comments]

dapat henpon baru ni...en laloque hadiah kan plak kat zaimah :)

-Misztake- said... [Reply to Comments]

wah.. mantap!
baru je vp bli hp yg ada skrg kan...
dh dpt pda pulak..

ZBELLEZA said... [Reply to Comments]

model hp yg kiut..;)

AzurA said... [Reply to Comments]

peknen pun okeh gakz..nisa dapat kawan

haqeeliza said... [Reply to Comments]

waaa vp cpat2 cek la... mana tau positif.. hiks!

haqeeliza said... [Reply to Comments]

uiks cpat2 cek vp.. mana tau +ve! hiks..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^