Follow Viruspadu

Wednesday, October 22, 2008

bukan microfon

nampak tak yang bulatkan tu, siap ada anak panah tu...

buat yang tanya "itu microfon ke?" isu entry nisa nyanyi2 tu kan

ha itu besi kerusi sofa la...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

9 komen[s]:

nono said... [Reply to Comments]

hahahaha..bagus sofa nieh..leh jadi 2 in 1...ekekekekeke

tigrismalaya said... [Reply to Comments]

sofa ker?? laaa...pandai nisa pilih..kita mesti pilih...

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

la yek?? ingatkan mic rupa-rupanya benda nih..iks iks iks...

imz said... [Reply to Comments]

hehehe..ada gaya mikrofon ke...hehehe

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

bakal bntg AF r nica....

wanie said... [Reply to Comments]

la..ku ingatkan microfon...besi sofa pun boleh jadi mic ye nisa

Musliha said... [Reply to Comments]

haha.. 2 in 1..
takpala.. biarla nisa feeling2 glamer jap..

-Misztake- said... [Reply to Comments]

owh..
byk kegunaan rupanya benda tu..
nisa felling glamer dh dgn benda tu..

AzurA said... [Reply to Comments]

hahahahah lawak...besi kusi..leh jadi henpon..cam-cam lah an nisa nin







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^