Follow Viruspadu

Sunday, October 05, 2008

buku tabung haji

kepada ibu2 bapak2 di luar sana sekalian

dah byk ke collect duit raya untuk anak hikhikhikhihk

ok2 ini panduan untuk uols kalau nak bukak buku akaun tabung haji untuk anak uols yer, mesti sediakan dokumen2 ini sebelum menerjah ke tabung haji berdekatan:


1. satu salinan sijil beranak
2. satu salinan mykid
3. kalau anak angkat kena ada satu salinan sahkan anak angkat
4. satu salinan kad pengenalan penjaga

dan ada 4 perkara kat atas, lawati tabung haji berdekatan, ambil borang dan isi

jgn lupa ambil nombor, dan tunggu sehingga nombor anda dipanggil

sekian terima kasih

pesanan khidmat masyarakat dari viruspadu.blogspot.com

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

9 komen[s]:

Cik Ani said... [Reply to Comments]

tq vp dgn maklumat tu........

Nad Eusoff said... [Reply to Comments]

bagus info nie..

Nad Eusoff said... [Reply to Comments]

bagus info nie..

azlanlin said... [Reply to Comments]

Alang-alang dah buka akaun tabung aji, jangan lupa daftarkan akaun Kelab Taha untuk anak-anak tu yer...

laloque said... [Reply to Comments]

pastu wat potongan gaji bulan masuk akaun anak pulak

*SiRibenMerah said... [Reply to Comments]

wahhhh...dasat nehh..
byk ke duit raya nisa akak??
x nk buka sspn ke??

-Misztake- said... [Reply to Comments]

bagus camnih..
nisa besar sket nanti, kalau apa2 jadi pun ada duit tabung haji nih..

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

hehehhehe... sib baik dah lama bukak akaun untuk aiman... misti nisa lebey kaya dara mama ngan papa dia skang ni kan... hehehe

(suka tengok bebudak kira duit raya)

Musliha said... [Reply to Comments]

wah.. mus teringin nak ada akaun tabung haji..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^