Follow Viruspadu

Wednesday, October 29, 2008

di sini musim durian

kat serawak ni tgh musim durian uolsssssssssssss

sini sana durian tau, murah2 pulak tu, godang2 pulak tu, ish kalau abah saya ada ni, konfem dia beli sebakul

kat sini pulak, takde jual timbang kati, semua jual pakai bijik tau, so mcm best dan murah





ha bederet kan

mana leh tahan kan tgk durian ni, dengan bau semerbak harum ohhhhhhh tidak, ini penderaan lobang idung namanya ni

apa lagi, saya memaksa en.laloque beli satu pun jadik la, nak merasa gitu kan, en.laloque yang mulanya mcm tak setuju tu, setuju gak la, sebab mcm payah nak cari yang jual sebijik2, byk yang jual longgok2,

kebetulan ada kat ujung2 jual sebijik RM7, tp mmg puas hati uols, besoooo


ahaks, nisa tgk apak dia cium, dia pun cium sama, sekali terkena duri kat mulut dia, terus dia takut, ha tu gambar tu tgh takut la tu hiks hihihihih

weols suh tokei tu kopekkan weols nak makan kat situ jugak


tokei tu mula mcm pelik, maybe sbb takpernah/jarang orang kat situ wat perangai mcm tu kan, tp dia kopekkan jugak lah, sambil dia amik kertas2 kotak tu bentangkan, saya apa lagi makan laaaaaaa.... punya la sedap


sbnrnya tokei tu tak perasan tau, weols dah jd model kat situ, ala2 promo dia punya durian la, bila orang lalu tgk weols makan sedap jer, konfem la durian dia sedap kan, sepanjang weols makan kat situ laris jer perniagaan dia, peniaga durian yang lain sunyi jer kan kan kan... wahhh salah satu teknik promosi ni... kan kan kan, patut dapat diskaun gini :p


tgk nisa makan, sampai duk bersila kekdahnya, sedap sgt kot kan


licin tau weols bertiga makan walaupun isi dalamnya besar2

sempat jugak weols berborak2 ngan tokei tu, en.laloque tanya buah parap takde ke? tokei tu kata lah dah habis musim, pastu katanya lagi, kat sini kalau durian kawen tak laku, semua durian2 kat sini semua durian asli dari hutan

pehhhhhhhhhhh patut la rasa dia kawww kawww punya!

dan malam itu saya sakit perut angin2 hiks :p

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

14 komen[s]:

[ LADYKiKi] said... [Reply to Comments]

wahh nisa ni terkangkang sekli.. hahha

umieadam said... [Reply to Comments]

adui derian pulak dah..
kat sini pun kalau nk beli dpt derian siam aje

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

wah..bestnya.. makan durian.. sana sini durian erk.. perghh mesti sedap tu.. nisa makan pun sampai duk kat situ.. heh.heh.heh.. harus ler menjadi model durian plak.. heh..heh.heh..

Anonymous said... [Reply to Comments]

Try pi restoran yang dekat bawah lyover di Satok tu. Restoran tu pernah kelaurkat rancangan Jalan Jlaan Cari Makan. Tak pun cuba kat Batu 17, dekat ngan airport.
kalau nak amkan seafood, sila ke Top Spot, depan bangunan LHDN. memang marvelous dia punya udang goreng butter.

Musliha said... [Reply to Comments]

haiyoo.. sedapnya..

Faizah_Haris said... [Reply to Comments]

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
dah lama teringin nak makan duyannnn neh...tak dapat2 ponggg....

cikdinz said... [Reply to Comments]

samapi ke sarawak cari durian...hehehee...

masviona said... [Reply to Comments]

durian!!! sedapnye...saya hantu durian gak

:. iBuAfiQah a.k.a Irnie .: said... [Reply to Comments]

jauh betul akak makan durian...sampai sarawak tuh!!
nisa pun makan durian jugak yer kak?

happy holiday!

saveme_zero said... [Reply to Comments]

doyan weii...adehh...klu dah byk2 ni...x lalu nak mkn. imah...ko cari doyan merah...try la...sana je ada doyan merah tu.

Suki Cida said... [Reply to Comments]

mmg promosi baik punya.... tengok nisa duduk dlm macam tak mo balik sbb doyan sodap sangat... heheheh

Intan Sharina said... [Reply to Comments]

mmm..jelesnya sy!dari ari sabtu lepas lg sy teringin sgt nak mkn durian dgn pulut..tp hasrat tu tak tercapai pun lg..cr durian tak jumpa..uwaaaa

-Misztake- said... [Reply to Comments]

ishk2..
bleh meleleh air liur nh..
bestnya durian...

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

perhhhhh deghoyan mmg syiokk.. nak2 plak deghoyan hutan.. dan2 tu naik BP ;D







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^