Follow Viruspadu

Thursday, October 09, 2008

ehem ehem

hari ni saya manja :p

pergi kerja berhantar!

balik kerja berjemput!

manjasssss kan

balik2 kerja terus singgah jusco

ehem2 en.laloque bayar hape tu?


agak2 apa?

mcm boleh agak kan :p

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

25 komen[s]:

oRanGeLiLY said... [Reply to Comments]

henbeg!!!!!1

nn said... [Reply to Comments]

musti handbag baru kan...brand CR kan..kan.kan..

Nad Eusoff said... [Reply to Comments]

amender tu sis?
wat saspen sajork nih..

Eya said... [Reply to Comments]

sy tau dia bayo ape...
dia belikan sy,ape ye..ahaks.
ala..wat saspen je VP nih.
tu manje gades sbb nk kene tggl
smggu kan..sian dia.
si sepet x dtg neman ke nnt?

cik wanie said... [Reply to Comments]

wanie rasa dah tahu lah akk,
mesti lah tali handbag kan....
brand CR,
btul x???
lalalalalallala:)

mira zin said... [Reply to Comments]

handbag carlo rino yg harituh!kan kan kan kak vp kan?

mica@tetty said... [Reply to Comments]

handbag jugak

~eiyra~ said... [Reply to Comments]

hah! beg aritu eh? bestnye dieeee...

Eida said... [Reply to Comments]

emmm... manja bersebab ni.. bijak bijakk...

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

dsbbkan area ladies depart...so...handbag!!!

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

haha henbeg yg VP berkenan tu la kan.. tau dah..eheh

Yatie said... [Reply to Comments]

mestilah bag putih ari tu kan kan kan :D

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

wahhhh dapat jugak rupanya henbeg putih CR tu yek.. hehehehe padanlah manjas jer;D

Intan Sharina said... [Reply to Comments]

mst handbag!!

Mommy Lily said... [Reply to Comments]

yea yea beli handbag !!!!

zie said... [Reply to Comments]

Firstly, Cantik la VP pakai tudung. Sungguh vazzzzzzzzz gitu. And secondly, it is a handbag...hehehehe...Bestnyer...

iNi DunIakU said... [Reply to Comments]

itu adalah handbag idaman...

ps~ u look shweet with that tudung

honeysour said... [Reply to Comments]

memula tgk cam geli jer sebab nampak macam kulit ular...
macam salur gas pon ader...
hiks :p
tapi aper ke jadahnya beli salur gas kat jusco kan...

saya ni geli ya amat ngan ular kak...

bila tgk2 banyak kali...

oowwhhh..handbag rupanya...

:. iBuAfiQah a.k.a Irnie .: said... [Reply to Comments]

handbag CR~Carlo Rino yg akak
pegang hari tuh!!!betulkan

wah2 dapat beg baru lagi...

sungguh mengades gtu akak nih!!!hahaha..

bila nak tayang beg baru nih!

Musliha said... [Reply to Comments]

ha.. henbeg baru eh?
wah..

laloque said... [Reply to Comments]

cerita nyer gini:-

"papaaa (ala2 manja kucing)... sure isteri org lain dapat duit raye (sambil jari telunjuk kuis2 lengan aku)... mama xde pun duit raye..."

"yela.. nak berapa inggit duit raye..."

"Aah! betul ke??? (dengan perasaan xcited gile)... mama nak duit raya besar... (sambil wat mata blink2)"

"yela... paham dah... jom gi Jusco beli beg tu..."

ai said... [Reply to Comments]

yea yea!!!!
DAPAT HENBEG!!!!!!!!!!!!

shah said... [Reply to Comments]

DUTA JUSCO sungguh
sahih dah!!

hehe

chik Star said... [Reply to Comments]

phewwiit !!
henbeg lar pe tuh.
haha

-Misztake- said... [Reply to Comments]

dpt gak hbag tu..
:D







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^