Follow Viruspadu

Thursday, October 23, 2008

hari ini saya gembira

lalalala

hari ni saya hepi

hari ni saya gembira

hari ni saya teruja

en.laloque beri saya satu kejutan

dan saya memang betul-betul terkejut, memang saya tak sangka-sangka

dari kata main-main menjadi realiti

:)

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

17 komen[s]:

suri said... [Reply to Comments]

peknen ker kak? :)

Mulan said... [Reply to Comments]

he.. he..cepatlah.. tapi cam tau jer..

laloque said... [Reply to Comments]

uiks!.. xsabar nak tau nie

nurul said... [Reply to Comments]

saya pun agak camtu. hehe..

~ilyanie_usyuk~ said... [Reply to Comments]

ala apa dia kak VP?

peknen ke?

xpon, daapt henset baru ek?
PDA kah?

xpon kasut baru..

ish penat la nk teka2 ni

hiks

=)

nurul said... [Reply to Comments]

akak, gtau lah..xsabar ni :p

lil^RED799 said... [Reply to Comments]

hehehhehe dah dpt htc ke?
ni sure encik laloque pakat komen kunun kunun tatau nih.....

-Misztake- said... [Reply to Comments]

sapen toll la..
apa ye..

masviona said... [Reply to Comments]

rasanya mcm dpt HTC je nih

Ayong said... [Reply to Comments]

wah..cepat2 lah kongsi cerita gumbira itu...

kobin said... [Reply to Comments]

nset la tue huhu

suw said... [Reply to Comments]

mesti dpt htc ni..kan kan?

Mommy Lily said... [Reply to Comments]

emmm dapat pda ekkk...? wah syok nyeee

Intan Sharina said... [Reply to Comments]

bnd apa?nak tau jgk!

Musliha said... [Reply to Comments]

wah.. bestnya..
kejutan selalu..

Casper a.k.a wifee en.atan said... [Reply to Comments]

nih dapat PDA or peknen....

nurul said... [Reply to Comments]

htc rupanya...bestnya akak..sape la nk bg kt saya ek







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^