Follow Viruspadu

Saturday, October 18, 2008

juadah yummy

saje bagi uols terliur tgk makanan2 yang menikam kalbu ini :D

















amacam! terliur :p

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

12 komen[s]:

Liza said... [Reply to Comments]

tak bak tau!pagi2 dah kebulur nie....

aishifa said... [Reply to Comments]

emm.. best nyer tgk jambu batu tu... favorite tau.

Suki Cida said... [Reply to Comments]

terliuq giloz la VP....

TEMAN TAPI MESRA said... [Reply to Comments]

walahhhhhhh tgk n3 ni lapo vp oii.. heheheh.. nmpk sedap2 hidangan tu..

BigMouth said... [Reply to Comments]

Alang terus jer masak maggie. Lap02!

sheila said... [Reply to Comments]

ko ni...tak baik tau..

bak sini keybod pink tu..akak hempok manje kat pale ko..

akak tengah diet ni yang..tp bile nampak je makanan tu terasa cam nak bedal sume skali hohohoho

lil^RED799 said... [Reply to Comments]

ini tidak adil!!!!! ish ish ish

-Misztake- said... [Reply to Comments]

nih bukan stakat terliur je..
dh meleleh dh air liur tgk.. :)

Mama_Nofal said... [Reply to Comments]

ko ja'at!!! seb baik aku dh konyang huhuhu

Musliha said... [Reply to Comments]

giler tension tgk gambar mknanan..
uwaaaaaaaaaaa..

AzurA said... [Reply to Comments]

ya ampunnnnnnn..dah lah harii nin ku puasaaa.....huwaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!

Diana-k said... [Reply to Comments]

keyboard dah basah....adoii..kijammm..
ahhaaksss..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^