Follow Viruspadu

Saturday, October 04, 2008

Menunggu Nasi Minyak - Uji Rashid & Hail Amir

Menunggu Nasi Minyak - Lagu Kahwin [Uji Rashid & Hail Amir]


Uji:
Cik Hail jangan marah kalau Uji bertanya
Mengapa Hail belum naik pelamin
Ku ingin merasa nasi minyak kau pula
Lekas-lekaslah kahwin

H.A:
Aduhai Uji Rashid kau buat ku tertawa
Poket ku ini selalu kekurangan
Oh... Ini kan pula hendak kasi makan
Anak daralah orang

( korus )

Uji:
Hei... Sampai bila ku kan menunggu
Nasi minyak kau itu

H.A:
Sampai ku lihat duhai Uji
Mempunyai anak seribu

Uji:
Cik Hail Uji agak jadi bujang terlajak

H.A:
Bujang terlajak tak apa lah Cik Uji
Oh... Asal kan jangan
Oh... Aku menjadi
Bujang senget sebelah

Uji:
Hail kaki temberang

H.A:
Eh... temberang apa pulak Cik Uji

~layannnnnnnn... kelako ok lagu ni hiks

lagu ini tujukan khas kepada budak2 kelab kenu UUM dan semua readers, enjoy!

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

3 komen[s]:

laloque said... [Reply to Comments]

hahahahaha... dengar lagu nie, teringat kenangan ngan bebudak kenu uum dulu. salah satu lagu wajib time xpdc. terngia2 lagu nie dinyanyikan oleh Enal "BANGLA" ngan Ros "FAUZIAH LATIF" kat KMC Pasir Tengkorak dulu

pak ngah rep said... [Reply to Comments]

nasi minyak?? tunggu!!!!

Musliha said... [Reply to Comments]

kelakar..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^