Follow Viruspadu

Thursday, October 30, 2008

muzium itu di atas bukit

destinasi seterusnya adalah muzium kucing, muzium ni atas bukit kan, so pemandangan dia sgt cantik, lg sekali terima kasih kat kak MBC sudi bawak saya jalan2 kat sini, kalau tak harus mati kutu saya berkurung dalam bilik saja kekdahnya :p

ini atas bukit, nisa muka takut nak amik gambar dia sorang2




muzium kucing ni masuknya free saje uols, jom la datang serawak, boleh tgk kucing byk2 kan, haaa tp kena bayar jugak tau, utk sape yang bawak kamera la, kamera digital kena RM4, dan kamera biasa tu kene RM3, kamera pro tu kena RM5 kot, yang pasti saya bayar RM4 lah kan, dan wajib jugak tulis nama di buku, untuk tujuan statistik tahunan mungkin :p


oh yer dan terima kasih buat en.fotog kerana mengambil gambar saya dengan byk sekali :p

ok nak citer byk takde la, kesimpulannya dalam muzium ni bapak la byk kucing, pencinta kucing peej ngan EJ seswai kot dtg sini hihihihih


ah layan gambar ajer la yer uols... payah la nak letak caption sbb semua gambar dalam muzium kucing, yang semuanya gambar saya ngan kucing :p








ok best

gambar2nya banyak sekali, later2 nanti saya upload lagi yer, ngantuk sudah :p

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

13 komen[s]:

Intan Sharina said... [Reply to Comments]

muzium kucing..hihihi..sy sgt geli masuk muzium ni..sbb sy mmg penggeli kucing..

Suki Cida said... [Reply to Comments]

wah bestnya VP! siam patung kucing pakai baju kebangsaan tu..

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

free ke?? besh woo..nk g..nk g..kmpul wet r pasni...

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

wah best best.. aritu pon saya ada g muzium nie mmg cantek kan atas bukit tu..

Ninie said... [Reply to Comments]

eh lama tak jenguk ur blog...u dah pkai tudung yer?comel n ayu gitu bertudung..."wink wink"...

-Misztake- said... [Reply to Comments]

ishk2..
tak sanggup nak masuk muzium ni..

Liza said... [Reply to Comments]

masa bawak budak2 pegi muzium nie dulu, suka betul diaorg, yelah, dpt tgk kucing bermcm jenis

~ilyanie_usyuk~ said... [Reply to Comments]

huwaa...
sumenyer gmbo ngan kucing...
macam2 jenis kucing la ada ek..

besnyerrrrr

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

seme kuching la ada situ eh..?

Musliha said... [Reply to Comments]

muka nisa comel jer takut2 makan ceklat.. huhu..

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

wah..masuk free ke.. bestnya.. nisa tak takut tgk kucing besa2 tu..

Redbloodsnow said... [Reply to Comments]

cayaaa lah akak!!! Zie yg warga negara kuching n dah dok kching selama 24 taun..lom pnah lg g muzim nyau neh taw...adehhhhh...

klo zie masok kan..genti aku cam pelancong gak kan..hahaha

psttt...klakar ah muke nisa takot tu..ishhhh gerammmmm²

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

oowwwhhh memang baik hati banget sis MBC ni yek... beruntung la cik adik kita ni dpt jengjalan merata :D







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^