Follow Viruspadu

Sunday, October 26, 2008

nice phone

ini bukan saya punya, tokei kodai yang punya, saya telah mengendap2 amik gambar tanpa dia sedari keh keh keh :p

sebab very the lawa tauuuuuu...

kan, very english style kan

suka la...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

7 komen[s]:

ita.itu said... [Reply to Comments]

vp lawanye...suai ko beli dik untuk umah ko..umah ko pun dah ala2 english dah..pe lagi..pujuk la cik abe..hehe

vagg. said... [Reply to Comments]

mmg suka gileeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ngan tepon style gini. dan sgtttttttla obses ngan english style. sbb ada putih. PINK pun buleh la ku terima gak dlm idup nih. ekekeke. lawo kan kan kan.

tp sbb xde umah snirik lg.. pendamkan jek kegilaan tuh. kalo tgk magazine yg sal hiasan2 rumah ala2 english nih.. owhhhh sakit jiwaku

-Misztake- said... [Reply to Comments]

ho ho..
stail habesss...!

Shafie said... [Reply to Comments]

haha...
sempat jgk ek sis..
minat ye..
pe lg beli je :p

~ilyanie_usyuk~ said... [Reply to Comments]

uishh
canteeeeeeeeekkkkk sguh!

mesti mahal kan?

wah tingin nyer nk beli gk

Musliha said... [Reply to Comments]

memang lawa giler..
style lama tuh..

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

amboii... tipon pun stylo gittew... hehehehe pe lagi... rembatttsssss nxt time lorrr







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^