Follow Viruspadu

Thursday, October 30, 2008

pagi itu sgt best

hari rabu

hari ni bukan mcm hari2 sebelumnya yang sangat hambar, yang sangat rasa nak pelempang orang

gilos dan sadis sungguh la hari2 sebelum kannnnnnnnnn

hari ni best, hari ni indah, saya suka hari ni, saya suka hari rabu :p walaupun cutiku diganggu2 jugak dengan panggilan opis, ohhhhhhhhh takpe, sbb mood saya sgt baik :p

semalamnya saya sudah berjanji2 ngan fieza, oh fieza ini seorang blogger, fieza ini pencinta purple kannnnnnnn

kita sudah janji2 nak makan pagi sesama, besttttttttttt giler, saya suka la sgt, mmg sgt semangat uols, pagi2 udah bangun mandi, biasa2nya saya bangun pagi ikut en.laloque sarapan pun gosok gigi saje, tp kali ni bangun mandi siap2 terus hiks, almaklumlah kul 9 ada ngedet sama fieza mar hiks

so mcm biasa lepas sarapan, ohhhhhhhh sarapan pun ku jamah sikit saja, nak makan byk2 masa ngan fieza nanti rancangnya gitu

so en.laloque gerak ke opis jam 8, saya di bilik menanti jam 9,

tp yang bestnya fieza ni sms saya awal, dlm jam 8 suku mcm tu, dia bgtau dia dah ada kat bawah, dia awal sbb hantar emak dia gi keje, chantekkkkkkkkk la tu fieza oiiii, akak ko ni pun dah bosan hamat dah ni, bagus gak awal tu, nisa pun dah gila babas punya terkinja2 hahahaha...

saya kan mmg dah stanby, hanya sarung tudung saje, saya turun lobby, tgk fieza dah stanby dengan viva hitamnya, terindu pulak ngan viva itam en.laloque :p

fieza orangnya manis dan pandai borak jugak, oh saya jumpa dia, mcm tak terasa baru jumpa, tak terasa baru kenal, terasa mcm member lama, bestttttttttt me loike! dia bawak saya makan kat..... adehhhhhhhhhh ni la yang acik tak suka ni, nama tempat dia acik lupa, nanti tunggu fieza komen nama tempat baru acik update kat sini balik keh keh keh, ini mmg kelemahan saya marrrrr

tp yang saya igt, tempat ini, JALAN2 CARIK MAkaN pernah dtg sini lahhh...


tempat makannya adalah di rumah orang, alaaaa rumah orang tp dia wat kedai makan gitu, mmg cantik, pokok orkid dia merata2, menggemar orkid mcm alycia ngan roomate saya kalau dtg sini konfem meroyan tgk orkid dia gila babas byk

oh yer, dok sebut2 nama fieza, gambar nya tak gak muncul2 kan :p

ini fieza, pencinta purple, betullllllllll tak tipu, tgk dari atas sampai bawah, semua ungu kan

masa ni nisa masih menyombong tak kena tempat :p, alah, nisa ni engine dia lambat panas la, orang yang baru kenal mmg dia buat perangai, tp lepas tu, tunggu la, letih pulak nak melayan kekdahnya hiks



weols order laksa serawakkkkkkkkk yihaaaaaaaaaaaaaa


siap ada udangggg, ini baru terangkat uolssssssssssss... acik suka acik suka


tp makan ku diganggu sikenit ini, lolololo... mungkin nisa nak suruh mama nya kontrol makan kot, tu yang tiap kali nak menyuap makan jer, dia kaco tau

haaaa sedap kan siap ada udang huhuhuhuh, SUKER!!!!


weols borak borak borak, walaupun weols jumpa 1 to 1 jer, oh nisa temankan saya hiks, tp boleh tahan la, fieza jenis byk cakap, jenis peramah kan, so saya tak rasa segan, suka laaaaaaaaaa.... fieza, kalu gayak gini harus jumpa lagi kan, nnt turun KL contact akak yer

gambar kenang kenangan bersama


dan kenang kenangan dalam kereta


saya suka kerata fieza kerana WANGI :p, dan kemasssssssssssss, siap snap lg benda2 comel, kereta nya simple but nice kan


sbb pink saya snap jugak :p


fieza hantar saya ke hotel jam 10, dia kerja jam 12, ohhhhhhhhh lepas tu saya ada ngedate lg tauuuuuuu

oh itu harussssssssss next entry nyah

jumpa lagi nanti ya :p

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

17 komen[s]:

Redbloodsnow said... [Reply to Comments]

iskkkkkk xpuasss hatiii nehhhhhh...asalllllll nisa x nak zie dukung arrr kak vpppp...x aciiiii x aciiiiii

hehehe...jeles seyyyy diriku ini :(
xpe..t mlm zie nk try dukung die lg..hahaha

:D

Mummy Dzeiqry et Dzahra said... [Reply to Comments]

patut la cam familiar je si fieza nih.rupe2nye kwn adek ipar ku hehehe

[ LADYKiKi] said... [Reply to Comments]

hehhe wahh sekurangnya terubat kebosanan yang membabi buta itu..wahahha

>> mlm ni kita ronda ke seberang lak ya.. ^_^

Musliha said... [Reply to Comments]

tetiba baca ceria semacam..
ha.. tak boring la hari nikan..
this time nmpk laksa tuh lg tip top.. nyum..

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

kira ok ler kan.. terhibur gak percutian kali ni.. sib baik ada fieza..blh gak merasa laksa serawak tu..

f.i.e.z.a said... [Reply to Comments]

kak zaimah, wat a lovely post indeed.segaan plak muka fieza kuar kat blog fofulerr niihh..
nanti b4 akak balik kite jmpa lagi k.maybe on friday.. =)

wanie said... [Reply to Comments]

nasib baik ade teman..takde la boring sgt kan

umieadam said... [Reply to Comments]

mujur ada si feeza yg leh mengubat kebusanan emah tu...

legaaaaaaa...

tp awatlah si nisa tu masam mencuka tu
hahaha

ct lavender said... [Reply to Comments]

kak vp.. sodapnya mee udang tue.. nyanyi2 perut nie ha nengok pics tue..

ct lavender said... [Reply to Comments]

kak vp.. sodapnya mee udang tue.. nyanyi lg perut ni ha nengok gambo tue..

Ibu_Hamzah said... [Reply to Comments]

huhuh aku baca entry sblum ni pon dah terasa tahap keboringan terkurung je dlm bilik & kuar gi tempat yg samaaa je.. sibaik ada penyelamat hihih..

aku pon dah tobat xnak ikot hubby gi kursus lagi.. mati kebulo dlm bilik!!

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

okla tu mah...dah ada geng leh jenjalan kan....

mama belian n cengal said... [Reply to Comments]

tempat u makan laksa ngan fieza ni namanya Laksa Tinot. Mmg sedap!!!

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

kecerian terserlah U :D

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

besnyerr ade org bwk jln.....btuah akak jd blogger tip top....

~ilyanie_usyuk~ said... [Reply to Comments]

em ada udang bagai..
comfirm la sodap ni eh..
siap tea tarik ngan lemontea..
tertelan ailio

nisa..nisa..
senyum ckit

-Misztake- said... [Reply to Comments]

ni untungnya jd blogger..
kwn ada di merata2..
:)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^