Follow Viruspadu

Tuesday, October 07, 2008

pakcik kayo!

akhirnya, setelah menghadapi dua kali cubaan tak berjaya, sekali masa bulan puasa, sekali lg ramai orang beratur, akhirnya berjaya jugak!

duit! duit! duit! pakcik kayo! pakcik kayo! ~ betul wei dia ckp mcm tu, tgk mulut moncong2 tu hiks

apabila saya melihat en.laloque telah menjadi OKB - orang kaya baru, saya mula mengumpul strategi uolsssss hahahaha

idea idea idea

hiksssssss...

terasa mcm nak beli kasut la beg la, tp kasut kat jusco ni pusing2 pun tuuuu jugak, takde stok baru kah, semua nya saya tgk sama mcm dulu, takde yang bekenan

tp kannnnnnnnn

tetiba beg ni saya bekenan lor, ini beg CR tau, ~CR = carlo rino

putih nampak cantik kan, saje saya pilih beso2, senang kalau saya kena gi kursus sehari kat KL kan, nak sumbat telekong sekali, tak payah la nak bawak 2 3 beg sekali harung, leceh, sbb naik kete opis


cantik kan, cantik di mata saya laaaaa :p

walaupun saya wat muka2 kesian, en.laloque tatap wat muka selamber purak2 tak paham tau

tp dulu masa baru2 kawen, saya wat muka mcm ni mesti berjaya tau, lalalalala

ohhhhhhhhh papa, papa dah tak mcm dulu ooooooooooo... hahahah tetiba membuat tuduhan melulu, nak beg baru punya pasal keh keh keh

takpe, nanti saya fikir tektik lain... sambil pejam mata baca doa qunut, hahaha tetiba!


erm... papa, bila nak belikan mama hadiah ~ wah tetiba mintak hadiah tanpa sebab, alah papa kan dah kaya :p

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

16 komen[s]:

edrina said... [Reply to Comments]

tantek beg tu.. akak sukak.. ehehehe.. tetiba buat tuduhan melulu lak kan ekekeke

vagg. said... [Reply to Comments]

cantekkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sgt!
bg ku yg penggemar PUTIH ini.. ape jek yg putih sure nmpak lawo gilos!

mYpRecious said... [Reply to Comments]

santek la beg tu kak.. sy pun nk suke gak la... huhu.. akak kene wat muke lgi kesian kut bru la en laloque nk pham kut.. huhu...

ai said... [Reply to Comments]

try carik taktik lain lak zaimah..alaa...taktik 'gitu-gitu' tu..ahaksss

laloque said... [Reply to Comments]

alloooooooo.... itu voucher RM220 gua punya ek... minta maap!

rasp said... [Reply to Comments]

tantik laaa handbag tu.... pujuk ala-ala loving gitu plak..

umieadam said... [Reply to Comments]

encik laloq..
tolong kesian itu org wo..
dia mau bili itu beg saja lho..
kasi can lo

hiks

laloque said... [Reply to Comments]

uols xtgk koleksi handbag ngan purse dia... satu almari oooo... lg byk dari bilangan jari kaki + jari tangan

Musliha said... [Reply to Comments]

haha.. klip2 mata laju-laju kat en. laloque.. haha..

Mya said... [Reply to Comments]

sy setuju. beg itu memang cantekkk... good luck utk dptkan beg itu yer.. :D

Ayong said... [Reply to Comments]

hahaahha tektik yang tidak berjaya ye..nanti cuba lagiiiii

Kebod's Family said... [Reply to Comments]

en, laloque,
niat isteri baik tu nak isi telekong dalam beg... patut bagi sokongan gitu...

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

akak...beli ke x h.bg tu...mmg cun..da tgk da...

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

hehehe.... baca cepat doa qunut, al waqaih hembus-hembus sket.. lalalalala ;D

~ilyanie_usyuk~ said... [Reply to Comments]

santekkkk beg tuh...

bace doa seribu dinar sume la

ahaks

AzurA said... [Reply to Comments]

abihs..dapat ker tak nin.. cam dapat jer...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^