Follow Viruspadu

Friday, October 17, 2008

putih itu suci

sesuci diri ku, ewah!


yeay yeay

yeay yeay

hari ni hari jumaat!

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

8 komen[s]:

shah said... [Reply to Comments]

besor beg, tah apa la isi dalam tu yek

Musliha said... [Reply to Comments]

wah.. sedondon.. lawa..
ngancam..

pwincess AJA said... [Reply to Comments]

waah.suke beno.
dpt lepas windo.
hehehe.=P

ros said... [Reply to Comments]

salam kak vp...

wahh comelnya...mama sapa ni kan...hehhe..comel sgt tgk akak pakai baju putih dan suci gitu,...heheh..xjemu tgk gambar ni...akak nmpk cute sgt...xderlah mok mok pun...hehhe..maintain gitu...

p/s: i'm ur silent reader..hehhe

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

eeecceeehhh... posing ala maut gitu.. lawo erk.. almaklum ler.. nak lepaskan windu2 erk..

asiahaha said... [Reply to Comments]

ayunyee, =D
cantik hbag, huhu..

Nad Eusoff said... [Reply to Comments]

handbag yang paling ganas tuh..
hiks

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

xsabo2 yer jumpe abg lolok nih.. ahaks..







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^