Follow Viruspadu

Wednesday, October 29, 2008

satok

akhirnya en.laloque pulangggggggggg

erm... bercuti mcm ni tak la sebest yang disangka uols, yelahkan laki keje kan, so dari pagi sampai petang mmg sgt bohsan nak giler la kat bilik, nak ajak bloggers lain jenjalan pun depa kerja mar, so nak wat mcm mana, ontok2 jer la, kalau boring jalan jer kat bawah tu kan, tp gilo ko, 6 hari nak jalan kat bawah tu, tak ke bosan gak kekdahnya nanti

ahhhh tak kisah la kan, drp duduk bilik lg bosan ye tak

en.laloque sampai bilik jer, saya terus siap2, mandi tukar baju, mulanya en.laloque ajak jalan2 kat bawah tu jer, kat waterfront tu la...

again! saya dah la baru turun situ td, gilo ko, sudahnya saya paksa dia bawak saya ke pasar satok, naik cab jer, kene RM10



jalan kat sini best, sbb tak jem kan :D

suka lah tgk suasana kat sini, sbb mcm ramai orang, bising2, mulanya weols terus ke pasar satok tu, tp bila fikir2 yang nak simpan ikan terubuk masin tu dalam hotel lg byk hari, so batalkan niat tu, tunggu hari khamis or jumaat kang baru beli


saya ckp kat en.laloque, baju saya semua dah habis, eh tak la habis, tp tinggal 3 helai jer, padahal baru hari isnin kan, giler tul saya asik menukar baju jer kan, so kan ada pasaraya kat situ, singgah la beli baju 2 lai, takpe la dua lai dulu, nanti beli lg, ewahhhhhhhh...

strategi! lalalalalala





ini pasar satok itu


susah betul nak amik gambar bertiga kat sini :p

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

8 komen[s]:

Jelly said... [Reply to Comments]

hi VP... dulu masa i student, from Satok to Waterfront we all jalan kaki jerk... reramai kan so rasa mcm dekat jerk... padahal jauh nak mampus kan...

your daughter is soooooooooooooooooooooooooooooooo damn cute!!!!!!!!!!!!!!!!!

pak ngah rep said... [Reply to Comments]

aku cadangkan ko ngan nisa amik pita tape ukur jarak kat waterfront...

Musliha said... [Reply to Comments]

bestnya pergi pasar..
terubok masin..
sedap giler..

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

oh..best je tgk kan.. tapi betul ler vp, klu duk bilik je.. amat ler membosankan.. uissh siap beli lagi baju tu.. 1 hari 2 helai.. 6 hari mau dekat 12 helai..heh..heh..heh..

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

ooo sudah sampai satok... hehehehe jgn lupa tau borong terubuk masin :D

[ LADYKiKi] said... [Reply to Comments]

wahhh best ke jln2 nih.. hehhe

cHaDacHaDa said... [Reply to Comments]

pi time weekend lah.
nnt byk brg bley beli murah2.
sbb dia jadik cam pasar.

bley beli kek lapis.
kain batik motif sarawak.
t-shirt tulisan SARAWAk for kids pun baru 3helai seploh hengget.

kedai mee kolok tu kat seberang jalan pasar satok tu.
tak ingat lah apa nama.
tp mmg famous.
deret bank tak silap.

oh,btw!
Hi.
Selamat bercuti!

aS_c0mei said... [Reply to Comments]

akak...bestnye g satok!!

mee kolok goreng kat satok tu best tau!!best giler..

weken lak ada pasar dr hari sabtu bersambung ke ahad tengahari.best.best.rindunye kat satok..huhuhu....

beli barang sume tawar2 tak hengat!!ooohhh...rindu nye jat satok!!







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^