Follow Viruspadu

Monday, October 06, 2008

sempena syawal yang mulia ini





...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

38 komen[s]:

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

WAA.. COMEI GILER VP.. VERY SWEET MAA.. HEE

Being Normal said... [Reply to Comments]

cantik sgt vp, very the comel....

ARWEEN said... [Reply to Comments]

OMG....
u look so sweet wearing TUDUNG...

keep it up girl

kolakolakila said... [Reply to Comments]

tanteknyer.....
pheewitttt..........

;)

vagg. said... [Reply to Comments]

saaaaaaaaaaaaaangat shantek hokeyyy. manis menawan

oren... said... [Reply to Comments]

kan chomel pakai tudung? apa kata syawal nih sebagai titik permulaan awak bertudung??

Ayong said... [Reply to Comments]

ayuuu....:) header atas tu maik aihhh ayuuuu:)

-Misztake- said... [Reply to Comments]

ha'a..
mmg sangat ayu kalau vp pakai tudung..
terutamanya yg header tu..

Munirah Abd said... [Reply to Comments]

canteknya kakak vp pakai tudung..
sooo sweeeeeeettt..

*SiRibenMerah said... [Reply to Comments]

akak sifu mmg chantek dan manis bila bertudung..
terserlah keayuanmu...
hehehehehe.....


*pandai lak pilih kaler kannn*

Mya said... [Reply to Comments]

aha la.. sweet sgt awk bertudung.. :)

azelsam said... [Reply to Comments]

sangat cun la akak pakai tudung,,

DYLA said... [Reply to Comments]

cantik & ayu la...

ni imej baru ke vp?

nurul said... [Reply to Comments]

kak vp, saya pun setju ngan Oren. hehe..lawa kak tp yg header tu lipstick cam terang lak pink nya.cam remaja pun ada gak..nmoak cam belum kawin :p

laloque said... [Reply to Comments]

hijrah utk kebaikan dan kesempurnaan

aNnA_jaN said... [Reply to Comments]

lawala vp pakai tudung...mudah-mudahan...hiks...

sHe pHa said... [Reply to Comments]

keep it up.
cumel~

atty's said... [Reply to Comments]

lawa vp pakai tudung

mrs e said... [Reply to Comments]

amboiii...

lawonye...awek mane lah ni..
igtkan salah blog td bile tgk header dah lain n cantik tuuuu...

sweet sgt muka zaimah pakai tudung..
i loiiiikkkeee...
(",)

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

amboi.. shumelnye... nanti kena kaco ni kalo jalan sengsorang.. ;D

Musliha said... [Reply to Comments]

congrats kak vp..
nmpk matang.. sweet..

MiSZuE said... [Reply to Comments]

nk puji lagik
cantik yuuuu
hehehe

cchasz said... [Reply to Comments]

Hemm .. manis zaimah bertudung ... Semoga Syawal ini menjadi titik permulaan :)...

Siti Fatimah said... [Reply to Comments]

alhamdulillah......seronok sy tgk...:D....tahniah vp...

Yatie said... [Reply to Comments]

alhamdullillah and tahniah ye...
look sweet

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

tol ke kak vp?? so sweet okeh...ai like.....

Cik Ani said... [Reply to Comments]

so sweet.........lawa sungguh

Mulan said... [Reply to Comments]

moga2 berterusan...

LiLa said... [Reply to Comments]

VP,
Bukan senang nak lawan godaan syaitan...Keep it up!

xoxo

Faina Arisya said... [Reply to Comments]

friendly speaking.. zaimah memang ayu bertudung lagi.. lagi ramai cowok2 di luar sana nak ngusik.. huhuhuh.. keep it up ya!

Zanna_MamaBatrice said... [Reply to Comments]

sgt ayu...
kekalkan imej nie vp....

supermummy said... [Reply to Comments]

congrats vp! tu la..first day dtg opis lepas raya ni bukak ur blog..ingatkan tersalah blog ke org lain ke..alhamdulillah..hehe :)

miss dinza said... [Reply to Comments]

imej barukah kak vp...nampak sgt cantik dan comel..xnak bgtau laa..nampak muda laa..

[a.lady.named.shy] said... [Reply to Comments]

sukenye tengok.

subhanallah. cantek+manes+ayu=marvellous.:))

AzurA said... [Reply to Comments]

kite suke..kite suke.. kite sangat2 lah suke.. comey.. dan yang penting muka mah nampak cam kurang sekit ketembamannya.. hihihihihi

sweetlavender86 said... [Reply to Comments]

cuteee syg..cm anak dara..jeles i tau!!

♥Zack ~ 'A♥ said... [Reply to Comments]

akak u look so sweet ok..
setuju ngan sume komen di atas..
keep it up okehh kak..
:)

darling8tabby said... [Reply to Comments]

cantik sangat vp :)







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^