Follow Viruspadu

Monday, October 06, 2008

tolong duduk jauh sikit boleh tak?

rapat giler okey!

syuh syuh, duk jauh2 sikit la... mamat ni gatal sungguh la......

dia igt dia ensem sgt ke? dia igt dia pegang dopot saya nak tergoda la kat dia

piiiiiiiiraaahhhhhhhh!!!!!

tak nampak ke saya tgh teman anak saya...

jauh2 jauh suh! suh!


tunggu la ko, nampak tu laki den!

jauh jauh...

saya tahu la saya ni comel :D

lalalalalala

























ishhhhh... jauh laaaaaaa

hiks... larikssssssssssss...

alah uols, gurauan ala2 spastik hari isnin katanya :D

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

21 komen[s]:

prebetsabu said... [Reply to Comments]

ni la dia sindrom penyakit gila selepas raya...

lps ni cakap sengsorang sambil makan serdak kueh raya...

kahkahkah

i'm ソソ said... [Reply to Comments]

kakakakakaka...lucunya vp ni...

suw said... [Reply to Comments]

kah kah kah..mamat ni ade dimane2 kan? sy tgk kat tesco Sek13 pon ade..tp baju die dh koyak..sape ntah jeles gi koyakkan baju die ;p

aNnA_jaN said... [Reply to Comments]

kah..kah...tu musti terlebih mkn ketupat n lemang...hiks... ;)

ai said... [Reply to Comments]

wakakakakakakaka!!!
gilo kau ni zaimah! suspen je aku. cait!

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

cet...hampagass tol....cubet pp kak vp taO...wat lawakss ptg2 gni ekk..

Suki Cida said... [Reply to Comments]

hahah...mmg tak hansem...

Aleeya said... [Reply to Comments]

muahahahahhaha saspen je tadikk,

alamak byk dah tetinggal n3 zaimah ni, maklumle ..baru balik dari kg becoti raya nehh, apapon selamat berhari raya ehhh, comel nak mampos gambo2 zaimah pakai tudung tuh...mcm betambah2 muda je nengok hikssssssssss larikssssssss

JIVEBUMZ said... [Reply to Comments]

cis ingatkan sapo la ai.. terkene den..eheh

oRanGeLiLY said... [Reply to Comments]

mau la saye meroyan ..gedikkkkkkk

Cik Ani said... [Reply to Comments]

hehehehehehehhe tergelak terbahak-bahak. buat suspen jer....

-Misztake- said... [Reply to Comments]

hahaha..
mmg lawak spastik gak la..

Musliha said... [Reply to Comments]

haha.. giler terpedaya..

nasazfrog... said... [Reply to Comments]

yuhuuu kat tesco kan, ader gak singgah aritu,, tuh la terpegunkan tgk mamat kaku tuh,, sian tak bergerak2...:)

laloque said... [Reply to Comments]

oooo... mama datal ek

vagg. said... [Reply to Comments]

hahahah mencikkk. emm en laloque ada dush2 x kat mamat tuh? berlaku pertumpahan darah x hahaha menyampass

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

hehehehe... apa daaaa...

*SiRibenMerah said... [Reply to Comments]

hikssssss..
kne lak mamat tuh ensem kann.. konon2 suh jauh la tuh.. hahahahahaha...akak, jgn noti2 yek.. geget telinga tuh kangggg~

MiSZuE said... [Reply to Comments]

huhuhu ingtkan betol2 tadik :P

AzurA said... [Reply to Comments]

uihkzz... die pasan tak amik gambo die nin????

shah said... [Reply to Comments]

ampeh
dah pegang cota dah ni







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^