Follow Viruspadu

Monday, November 10, 2008

bersiap2

kami sedang bersiap2 untuk mendera seseorang


dera mental dan fizikal sekali keh keh keh... manyak syiok! turn saya ngan en.laloque dah lepas ooo legaaaaa


masa ni tgh tunggu semua berkumpul, lambek ek lahhh aihhh


jom tunggu dalam kereta dulu jom, saya dah tak larat berdiri lama2, rasa mcm nak tumbang jer pun ada


kobin, turn ko nanti pulak, bersedialah... ewahhhhhhh


ok semua, sediakan perutttt...

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

6 komen[s]:

KV said... [Reply to Comments]

ni mesti nak dera ciput ni!!!

Musliha said... [Reply to Comments]

meriahnya..
sapa kena belash ni..
ekekekeke.. ciput eh?

.::MRS SUHAIDI::. said... [Reply to Comments]

suspennye...ape plak ni...hehe

amizah said... [Reply to Comments]

nak kemana beramai2 tu??? bestnyer vp adik beradik..sporting gilerrr...

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

oh.oh.. sapa kah yg akan didera itteww..?? heh..heh..heh.. very the surprise

:: p R i n c E s S _ N :: said... [Reply to Comments]

meriah woo...







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^