Follow Viruspadu

Monday, November 03, 2008

Gua Angin

nisa yang mogok :p dia masa ni baru bgn tido tu yang muka ketat jer tu, tp bg lolipop elok lak amik :p


kita menuju ke gua angin... uols penah pegi ke??? haaa... tak pernah kan :p wahhh tetiba ai belagak wakakakaka


dah sampai, ermmm ini la kereta kakMBC uols... kereta besar bagak yang saya maksudkan huhuhu, orang ado2 kak MBC ni :p


ye harus amik gambar kat sini, selamat datang kan...



erm... disebabkan nisa ada sekali, so tak dapatla weols masuk dalam gua angin tu, agaknya mcm mana yer dalam gua tu, ada angin2 ker? angin kuat ke? angin sejuk ke? kenapa nama dia angin yer... ha jawab jawab! en.fotog patut kena jawab ni, sebab dia ada jawapan kepada semua soalan saya itu hari, kadang2 jawapan main tembak pun ada wakakaka...

sebijik mcm en.laloque kalau dah blur tak tahu jawab, konfem dia main belasah, tu yang DAMAI jd ENDON tu wakakakaka



saya yang makin tembam :p


dan untuk pengetahuan uols, dewasa kena byr RM3 saje, pelajar, wargaemas dan orang2 istimewa RM1.50 saje, kanak2 bawah 6 tahun freee...


hahahaha ini kelakar, ampun kak MBC... terpaksa letak jugak gambar ni ekekeke, gambar kakMBC wat taici di tengah panas hahaha... ok nak nanges rasa gelak itu hari tgk gambo ni tau



td pintu masuk kan, so kat sini pintu keluar kan... betul tak en.fotog? jauh jugak la, weols naik keto la dtg sini, takkan jalan kaki lak kan :p


cantik kan sungai ni, air dia kan jernih sgt kan, saya dukung peluk nisa erat2, takut betul saya rasa, seriau pun ada




cantik kan

jd apa lagi, jom cuti-cuti malaysia :D

Mama Alesha dan An-nisa Abriza

11 komen[s]:

mama belian n cengal said... [Reply to Comments]

mana ada org ado2... he hehe
biasa je tu...bank punyer...
malunye tgk gambar taici tu, dah lah bergambar tegak berdiri macam nak berkawat kat pintu masuk...ha ha ha

Signorina Syima said... [Reply to Comments]

*angkat tangan

saya pun dah sampai sana.. akak masuk yang pintu depan yer?? sy usha pintu belakang.. dorang kata dulu ada kes mati tu yang tutup pintu belakang.. kat situ ada food stall yang jual burger kan?? dia kata pula dulu ada orang mati kena panah petir kat situ.. huhuhu scary...

nama gua angin tu diberi sebab angin tu berbunyi sehingga menyeramkan kita.. sy tak dapek masuk sbb nak pergi ke pasar salikin plak...

mannira said... [Reply to Comments]

ha..ha...ingatkan vp hangin....bila tengok tajuk..nampak plakla..vp hangin..ni..nisa, buat hal kut..skali..nama tempat!!!

edrina said... [Reply to Comments]

wah.. tu la pasal mati2 ingat vp yg hangin kus kus satu badan kakakakkaa

Musliha said... [Reply to Comments]

bestkan ada org bawa jalan2..
merata pergi.. best..

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

oh ingatkan vp yg angin.. rupanya nama tmpt itewwww gua angin erk..

CuTeMiUt78 said... [Reply to Comments]

oh.. sungguh indah pemandangan kat gua angin tu ya.. tapi kan napa vp tak masuk kat dlm iteewww gua..

PerantauSepi1306 said... [Reply to Comments]

wah jengjalan tak abish lagi nih...

Mama_Nofal said... [Reply to Comments]

aku pantas ja click update bla tgk tajuk gua angin..skali nama tmpt la pulorkkk kakakkak..

mummy Darin said... [Reply to Comments]

kita gi sarawak dulu tak sempat ke serikin coz 4 hari 3 malam.. cuma 2 hari je berjalan coz drivernya tak keje.. anyway berjalan dengan org Sarawak ni amat best.. I dulu pun kawan kepada abg ipar yg bawak jalan, semua org yg ada kat situ semua dia kenal.. lehlah dapat rege murah bila shopping.. kalau amik gambar kat Gunung Santubong memang tak hengat punyalah..

PuteriSatu said... [Reply to Comments]

sakan tul mah berjalan nih....







Related Posts with Thumbnails

Penafian @ Pemberitahuan

Kebanyakan entry adalah dikarang pada malam hari selepas anak saya tido dan akan di auto publish pada siang hari. So jangan ingat saya ni mcm takde kerja lain asik mengupdate blog okey, saya membizi keje. SEKIAN dimaklumkan.

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di viruspadu's blog ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada viruspadu's blog. SEKIAN dimaklumkan sekali lagi

apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998

^_^